Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеревянченко, Р.-
dc.contributor.authorDerevianchenko, R.-
dc.date.accessioned2024-10-23T07:33:16Z-
dc.date.available2024-10-23T07:33:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДеревянченко Р. Теоретично підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / Р. Деревянченко // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ: Науковий журнал. - 2024.- № 2 (129). - С.347-354.uk_UA
dc.identifier.urihttp:// doi.org /10.31733/2078-3566-2024-2-347-354-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14447-
dc.description.abstractРозглянуто підходи зарубіжних та вітчизняних науковців до проблем цінностей, смислу, ціннісно-смислової сфери та ціннісних орієнтацій науково-педагогічних працівників. Встановлено, що сучасні дослідження зв’язків між цінностями і смислами вказують на їхню взаємозалежність – вона розкривається в понятті ціннісно-смислової сфери особистості. Проаналізовано структуру ціннісно-смислової сфери особистості, що впливає на рівень розвитку особистості науково-педагогічного працівника, робить поведінку стійкою і сприяє адаптації до змін. Розглянуто сучасні підходи до поняття ціннісних орієнтацій, що розкривають змістовний бік спрямованості особистості науково-педагогічних працівників, допомагають самовизначитися та реалізуватися у професії. The article deals with the concept of «value-sense sphere» of scientific and pedagogical workers. The theoretical analysis of the concepts of «value» and «meaning», approaches of foreign and domestic scientists, philosophers and psychologists to their definition is carried out. The relationship between the definitions of "value" and «meaning», scientific positions on their correlation are considered. It is established that modern studies of the relationship between «values» and «meanings» indicate their interdependence – they are revealed in the concept of the value-sense sphere of personality, which affects the level of personality development of a scientific and pedagogical worker. The structure of the value-semantic sphere of personality is analysed, which is considered as an element in the personality system, making its behaviour stable and facilitating adaptation to changes in life. The modern approaches to the concept of value orientations are considered, which reveal the meaningful side of the orientation of the personality of scientific and pedagogical workers, help to self-determine and realise themselves in the profession.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectціннісно-смислова сфераuk_UA
dc.subjectціннісно-смислові орієнтаціїuk_UA
dc.subjectспрямованістьuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectvalue-semantic sphereuk_UA
dc.subjectvalue-semantic orientationsuk_UA
dc.subjectorientationuk_UA
dc.subjectscientific and pedagogical workersuk_UA
dc.subjectself-actualisationuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical approaches of scientists to the problem of the valuesense sphere of scientific and pedagogical workers of higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 2 (129)
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf1,05 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.