Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14449
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіда, О. | - |
dc.contributor.author | Hida, О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T07:47:56Z | - |
dc.date.available | 2024-10-23T07:47:56Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гіда О. Правовий режим надзвичайного стану як елемент інституту надзвичайних адміністративно-правових режимів: поняття та зміст / О. Гіда // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ: Науковий журнал. - 2024.- № 2 (129). - С.342-347. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http:// doi.org /10.31733/2078-3566-2024-2-342-347 | - |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14449 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено питання щодо поняття та сутності надзвичайного стану як надзвичайного правового режиму, викладено розуміння поняття правового режиму, а також окреслено характерні ознаки, особливості введення та обмеження, що мають місце внаслідок його настання. Проаналізовано позиції вчених щодо розуміння поняття правового режиму та встановлено, що науковці часто ототожнюють поняття правового режиму та правового регулювання. Також у ході дослідження було детерміновано, що на сьогодні правовою основою обмеження прав та свобод людини внаслідок введення надзвичайного стану є Конституція України, Закон України «Про правовий режим надзвичайного стану», інші закони України та укази Президента України про введення надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях. Визначено, що правовий режим надзвичайного стану вводиться для усунення загрози та якнайшвидшої ліквідації особливо тяжких надзвичайних ситуацій. Акцентовано увагу на тому, що запровадження надзвичайного стану жодною мірою не повинно впливати на базові права громадян, що затвердженні Конституцією України; обмежуються лише ті права, що теоретично можуть посилити негативні наслідки надзвичайного стану. Визначено, що введення надзвичайного стану характеризується особливими умовами введення, що передбачені законодавством, а також перерозподілом повноважень та компетенції державних органів, відповідальних за впровадження надзвичайного стану. Підкреслено, що введення правового режиму надзвичайного стану має відповідати принципам державної, суспільної необхідності, об’єктивності, доцільності та відповідальності за можливі наслідки для держави та суспільства, адже, незважаючи на введення правового режиму надзвичайного стану, людина залишається найвищою соціальною цінністю в державі, та ті обмеження, що визначені законодавцем, не можуть бути підставою для протиправної поведінки стосовно людини. The article covers the issue of the concept and essence of a state of emergency as an emergency legal regime, the understanding of the concept of a legal regime, as well as characteristic features, features of introduction and restrictions, as a result of the onset of this legal regime of a state of emergency. The positions of scientists regarding the understanding of the concept of legal regime were analyzed and it was established that scientists often equate the concepts of legal regime and legal regulation. Also, during the research, it was determined that today the legal basis for restricting human rights and freedoms due to a state of emergency is the Constitution of Ukraine, the Law of Ukraine «On the Legal Regime of a State of Emergency», other laws of Ukraine and Decrees of the President of Ukraine on the introduction of a state of emergency in Ukraine or in individual its localities. It is determined that the legal regime of the state of emergency is introduced to eliminate the threat and eliminate especially severe emergency situations as soon as possible. It is determined that the legal regime of the state of emergency is introduced to eliminate the threat and eliminate particularly severe emergency situations as soon as possible. Attention was focused on the fact that the introduction of a state of emergency should in no way affect the basic rights of citizens, that the Constitution of Ukraine only limits the rights that can theoretically increase the negative consequences of a state of emergency. It was determined that the introduction of a state of emergency is characterized by special conditions of introduction provided by legislation, as well as the redistribution of powers and competence of state bodies responsible for the introduction of a state of emergency. The conclusion concludes that the introduction of a legal state of emergency must comply with the principles of state, social necessity, objectivity, expediency and responsibility for possible consequences for the state and society, because regardless of the introduction of a legal state of emergency, a person remains the highest social value in the state and those restrictions defined by the legislator cannot be the basis for illegal behavior in relation to a person. Keywords: state of emergency, legal regime, legal support, administrative and legal support, threats, administrative and legal regime. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | надзвичайний стан | uk_UA |
dc.subject | правовий режим | uk_UA |
dc.subject | правове забезпечення | uk_UA |
dc.subject | адміністративно-правове забезпечення | uk_UA |
dc.subject | загрози | uk_UA |
dc.subject | адміністративно-правовий режим | uk_UA |
dc.subject | state of emergency | uk_UA |
dc.subject | legal regime | uk_UA |
dc.subject | legal support | uk_UA |
dc.subject | administrative and legal support | uk_UA |
dc.subject | threats | uk_UA |
dc.subject | administrative and legal regime. | uk_UA |
dc.title | Правовий режим надзвичайного стану як елемент інституту надзвичайних адміністративно-правових режимів: поняття та зміст | uk_UA |
dc.title.alternative | The legal regime of a state of emergency as an element of the institution of emergency administrative-legal regimes: concept and content | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | АСПІРАНТИ Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 2 (129) Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
53.pdf | 914,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.