Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15546
Назва: | The influence of the scientific and pedagogical worker on the formation of the student’s legal awareness during the teaching of the disciplines of the legal cycle |
Інші назви: | Вплив науково-педагогічного працівника на формування правосвідомості студента під час викладання дисциплін правового циклу |
Автори: | Osmolian, Vitaly Dombrovska, Olena Осмолян, Віталій Домбровська, Олена |
Бібліографічний опис: | Osmolian V. The influence of the scientific and pedagogical worker on the formation of the student’s legal awareness during the teaching of the disciplines of the legal cycle / V. Osmolian, O. Dombrovska // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs - 2023. - Special Issue № 1 (126). - Р. 266-270. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ДДУВС |
Ключові слова: | administrative law student of education Constitution of Ukraine criminal law scientific and pedagogical worker pedagogy legal awareness legal norms theory labor law адміністративне право здобувач освіти Конституція України кримінальне право науково-педагогічний працівник педагогіка правосвідомість норми права теорія трудове право |
Короткий огляд (реферат): | The authors of the article reveal the influence of a scientific and pedagogical worker on the formation of a student's legal awareness during the teaching of the disciplines of the legal cycle, in particular: "Constitutional law", "Labor law", "Administrative law" and "Criminal law and process". The author's own (author's) vision of the formation of the principles of legal awareness among student youth during the mastery of legal disciplines of the "Law" specialty is presented for consideration and discussion. In particular, it is emphasized that a scientific-pedagogical worker should individually choose a system of scientific methods in each specific case, which he should use during educational "work" with students, and which should be abandoned in this case; each time to decide which content and volume of legal cycle disciplines should be revised during teaching, and which should be preserved and improved for the formation of a strong legal position and legal awareness among college and institute students. The authors of the article emphasize that when organizing legal "educational" work with students, at all its stages, the teacher should creatively use any legal advice and recommendations of the Ministry of Education and Science of Ukraine, since the activity and success of this work largely depends on legal maturity the teacher himself, his socio-legal activity, pedagogical skill, from the improvement of efficiency and quality of work in relation to the process of legal "education", and, of course, from the teacher's personal example. The significance of these novels and the latest approaches in the implementation of scientific and pedagogical activities regarding the formation of patriotic legal awareness of young people in the system of pedagogy and law is revealed, and an assessment is given. The need for further research in the appropriate direction is substantiated, as the latter will create prospects for theoretical and practical studies, as well as contribute to solving problematic issues in this area of law and pedagogy. Attention was drawn to the need for further scientific cooperation of scientists, scientists, specialists in the field of material law and pedagogy. Розкрито вплив науково-педагогічного працівника на формування правосвідомості студента під час викладання дисциплін правового циклу, зокрема: «Конституційного права», «Трудового права», «Адміністративного права» та «Кримінального права та процесу». Надано на розгляд та обговорення загалу власне (авторське) бачення формування принципів правосвідомості у студентської молоді під час опанування правових дисциплін спеціальності «Право». Зокрема, наголошено, що науково-педагогічний працівник повинен індивідуально у кожному конкретному випадку обирати систему наукових методів, які йому слід використовувати при право виховній «роботі» із здобувачами освіти, а від яких у даному випадку слід відмовитися; щоразу вирішувати який зміст та обсяг дисциплін правового циклу слід переглянути під час викладання, а що зберегти і вдосконалювати для формування міцної правової позиції та правосвідомості у студентів коледжу та інституту. Автори статті наголошують, що організовуючи правову «виховну» роботу із здобувачами освіти, на всіх її етапах викладач має творчо використовувати будь-які правові поради та рекомендації Міністерства освіти і науки України, оскільки діяльність та успіх цієї роботи багато в чому залежить і від правової зрілості самого педагога, його суспільно-правової активності, педагогічної майстерності, від підвищення ефективності та якості роботи у відношенні до процесу правового «виховання», і, звичайно ж, від особистого прикладу викладача. Розкривається значення, надається оцінка цим новелам та новітнім підходам у реалізації науково-педагогічної діяльності щодо формування патріотичної правосвідомості молоді в системі педагогіки та права. Обґрунтовано необхідність подальших досліджень відповідної спрямованості, оскільки останні створюватимуть перспективи теоретичних та практичних напрацювань, а також сприятимуть розв’язанню проблемних питань у цьому напрямку права та педагогіки. Привернуто увагу на необхідність подальшої наукової співпраці вчених, науковців, спеціалістів у галузі матеріального права та педагогіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http:// doi.org 10.31733/2078-3566-2023-5-266-270/ |
Розташовується у зібраннях: | Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2023. - Special Issue № 1 (126) Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
41.pdf | 1,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.