Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTsarova, Iryna-
dc.contributor.authorBatmanghlich, Cameron-
dc.contributor.authorЦарьова, Ірина-
dc.contributor.authorБатмангліч, Камерон-
dc.date.accessioned2025-04-15T13:27:33Z-
dc.date.available2025-04-15T13:27:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationTsarova I. Methods of digital transformation of the process of foreign language teaching for law enforcement specialties / I. Tsarova, C. Batmanghlich // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - Спец. випуск № 1 (132) «Права людини та правоохоронна діяльність в умовах воєнного стану». – С.221-227uk_UA
dc.identifier.urihttp://doi.org /10.31733/2078-3566-2024-5-34-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15777-
dc.description.abstractThe article discusses modern methods of digital transformation in teaching foreign languages for law enforcement specialties. The features of using digital platforms, mobile applications, interactive methods and artificial intelligence in the educational process are analyzed. Practical recommendations for the effective implementation of technologies t o improve the level of foreign language proficiency are highlighted. The possibilities of Moodle, MIA: Education for creating internal training courses for higher education institutions. It is emphasized that the creation of simulation trainings for real situations (negotiations with foreign colleagues or witnesses) used in police activities is effective for training spoken language. It is noted that the sectoral police terminology contains highly specialized service, legal, military, and medical terms. The author emphasizes the use of simulators for situational modeling with foreign languages (during detention or investigation). Розглянуто сучасні методи цифрової трансформації у викладанні іноземних мов для спеціальностей правоохоронної діяльності. Проаналізовано особливості використання цифрових платформ, мобільних додатків, інтерактивних методів та штучного інтелекту в освітньому процесі. Виокремлено практичні рекомендації щодо ефективного впровадження технологій для підвищення рівня володіння іноземною мовою. Визначено можливості Moodle, МIA: Освіта для створення внутрішніх навчальних курсів для закладів вищої освіти. Наголошено, що симуляційні тренінги з відтворенням реальних ситуацій (як-от переговори з іноземними колегами або свідками), що використовуються в поліцейській діяльності, є ефективними для тренування розмовної мови. Зауважено, що процес цифрової трансформації освіти в закладах вищої освіти МВС України – це системне оновлення мети й змісту навчання, інструментів, методів та організаційних форм навчальної роботи в середовищі, що розвивається. Цифрова трансформація спрямована на пріоритезацію всебічного розвитку кожного здобувача вищої освіти, формування в нього компетенцій для життя в умовах сучасної цифрової економіки. Зазначено ефективність застосування електронної освітньої платформи «МІА: Освіта» як педагогічної технології. Виокремлено переваги її застосування в навчальному процесі: підвищення мотивації до вивчення іноземної мови; підвищення ефективності контролю, котрий здійснює викладач; формування самоконтролю, який здійснює сам здобувач вищої освіти; формування навичок самоорганізації навчальної діяльності; вільний і тривалий доступ до навчальних матеріалів; рівневий підхід у навчанні іноземної мови; можливість швидкого реагування викладача на зміни, що відбулися, у процесі навчання. Акцентовано увагу на використанні тренажерів для ситуаційного моделювання з іноземними мовами (під час затримання або розслідування). Зауважено, що переклад та адаптація термінів є вагомим кроком для забезпечення ефективної комунікації між структурними одиницями поліції різних країн.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectlaw enforcementuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjecteducational technologieuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectправоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.titleMethods of digital transformation of the process of foreign language teaching for law enforcement specialtiesuk_UA
dc.title.alternativeМетоди цифрової трансформації процесу навчання іноземних мов для спеціальностей правоохоронної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - Спеціальний випуск № 1 (132) «Права людини та правоохоронна діяльність в умовах воєнного стану»
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Царьова Ірина Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf272,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.