Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБідняк, Г.С.-
dc.contributor.authorBidnyak, H.S.-
dc.date.accessioned2019-06-11T13:08:50Z-
dc.date.available2019-06-11T13:08:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationBidnyak H.S. Оbtaining samples of papillary paterns: realities and prospects / H.S.Bidnyak // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2019. – № 1 (98). – С. 107-109uk_UA
dc.identifier.otherУДК 343.98-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3497-
dc.description.abstractДосліджено питання щодо нормативно-правового регулювання дактилоскопіювання живих осіб, проаналізовано думки провідних науковців з цього приводу. Зроблено спробу надати пропозиції щодо законодавчого забезпечення дактилоскопіювання живих осіб з метою забезпечення їх прав та свобод. Розкрито питання щодо сталих та сучасних способів виявлення та вилучення слідів пальців рук (долоней), а також техніка дактилоскопіювання як живих осіб, так і трупів. Зазначено необхідність дактилоскопіювання осіб не тільки для проведення експертизи, а і задля перевірки осіб за обліками. Проаналізовано сучасний стан нормативно-правового регулювання дактилоскопіювання живих осіб. Зазначено, що під час наповнення баз даних поліція забезпечує збирання, накопичення мультимедійної інформації та біометричних даних (дактилокартки, зразки ДНК). Відомчі нормативні акти МВС України, норми яких містять пояснення щодо сутності, принципів, завдань дактилоскопічної реєстрації, регламентують діяльність суб'єктів дактилоскопічної реєстрації та визначають об'єкти реєстрації містять значно ширший перелік осіб, що підлягають дактилоскопічній реєстрації, ніж вказані категорії осіб, передбачені Законом України «Про Національну поліцію». Акцентовано увагу на тому, що законодавчого акту, в якому були б зазначені правова основа дактилоскопічної реєстрації, перелік осіб, які підлягали б обов’язковому та добровільному дактилоскопіюванню із забезпеченням їх прав та свобод, умови та підстави дактилоскопіювання, межі застосування дактилоскопічної інформації, права доступу до неї, умови зберігання та редагування дактилокарт тощо на сьогодні не існує. Для вирішення зазначеної проблеми запропоновано прийняти окремий закон про дактилоскопіювання живих осіб та трупів, тим самим уникнути виявлені розбіжності.uk_UA
dc.description.abstractThe issues of legal regulations of living persons fingerprinting were investigated, opinions of leading scientists on this matter were analyzed. An attempt has been made to provide suggestions for legislative provision of fingerprinting of living persons in order to secure their rights and freedoms.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectдактилоскопіюванняuk_UA
dc.subjectдактилокартаuk_UA
dc.subjectпрацівники Национальної поліціїuk_UA
dc.subjectпідстави дактилоскопіюванняuk_UA
dc.subjectfingerprintinguk_UA
dc.subjectfingerprint carduk_UA
dc.subjectnational police officersuk_UA
dc.subjectgrounds for fingerprintinguk_UA
dc.titleОbtaining samples of papillary paterns: realities and prospectsuk_UA
dc.title.alternativeОтримання зразків папілярних візерунків: реалії та перспективи розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бідняк Ганна Сергіївна
Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2019. – № 1
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf571,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.