Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3955
Назва: | Adaptation of studentes to self-employed physical training classes in the conditions of higher education |
Інші назви: | Адаптація студентів до самостійних занять з фізичної підготовки в умовах закладу вищої освіти |
Автори: | Prykhodko, V. Bohuslavskyy, V. Dishchenko, D. Приходько, В.І. Богуславський, В.В. Діщенко, Д.В. |
Бібліографічний опис: | Prykhodko V. Adaptation of studentes to self-employed physical training classes in the conditions of higher education / V. Prykhodko, V. Bohuslavskyy, D. Dishchenko // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 286-291 |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДДУВС |
Ключові слова: | курсанти фізична підготовка самостійні заняття диференційований підхід фізичні навантаження cadets physical training self-study differentiated approach physical activity |
Короткий огляд (реферат): | Особливість самостійних занять з фізичної підготовки полягає в тому, що лише самоусвідомлення потреби фізичного вдосконалення і фізичного розвитку може стати дієвим стимулом для формування мотивації до виконання фізичних вправ, підвищення фізичної підготовленості і готовність до своєї професійної діяльності. Формування свідомого відношення курсантів до самостійних занять потребує цілеспрямованих кроків як з боку науково-педагогічних працівників кафедри (враховуючи потреби і інтереси курсантів), так і самих курсантів (бути активними учасниками навчального і спортивного процесів). Метою дослідження є вдосконалення змісту самостійних заняття з фізичної підготовки з урахуванням диференційованого підходу у дозуванні фізичних навантажень курсантів для підвищення рівня їх розвитку фізичних якостей у позанавчальний час. Для досягнення поставленої мети нами використовувалися наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, анкетування, педагогічне тестування, методи математичної статистики. У статті обґрунтовано ставлення курсантів до самостійних занять, як домінантної форми з фізичної підготовки, проведено аналіз динаміки показників і підсумки тестування їх рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості. При побудові самостійних занять з фізичної підготовки ураховували диференційований підхід у дозуванні фізичних навантажень, відмічається поступове збільшення навантажень, що забезпечує відповідність функціональним можливостям організму курсантів. У досліджуваних курсантів відбулися достовірні позитивні покращення одержаних результатів. Дано методичні рекомендації по організації самостійних занять з фізичної підготовки. |
Опис: | The article substantiates the attitude of the cadets to independent classes as the dominant form of physical training, analyzes the dynamics of indicators and results of testing their level of physical development and physical fitness. When constructing independent physical training classes, they took into account the differentiated approach in the dosing of physical activities, a gradual increase of the loads is observed, which ensures compliance with the functional capabilities of the body of cadets. The studied cadets experienced significant positive improvements in the results obtained. Methodical recommendations for the organization of independent physical training classes have been given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3955 |
Розташовується у зібраннях: | Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 Богуславський Віктор Володимирович Діщенко Д.В. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
34.pdf | 391,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.