Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMarkina, L.-
dc.contributor.authorTretyakova, O.-
dc.contributor.authorМаркіна, Л.Л.-
dc.contributor.authorТретьякова, О.Є.-
dc.date.accessioned2020-02-03T12:59:17Z-
dc.date.available2020-02-03T12:59:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationMarkina L. The implementation of the integrative approach in the process of training future law enforcement officers is the urgent requirement of modernity / L. Markina, O. Tretyakova // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 292-297uk_UA
dc.identifier.otherUDC 378.6-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3957-
dc.descriptionThe article analyses the process of integration of psychological and legal knowledge, interpenetration, consolidation, unification of knowledge, the gradual change of individual didactic elements, which are included in the large number of connections and relationships.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено аналіз проблем і шляхів їх вирішення в процесі підготовки сучасних правоохоронців у сфері гуманітарних наук. Виявлено об’єктивні взаємозв’язки між навчальними дисциплінами; розуміння єдності визначеного кола знань, способів дії і пізнавальних підходів; формування системи знань, які потребують комплексного застосування у процесі правоохоронної діяльності. Охарактеризовано дидактичний ефект інтеграції психологічних та правових знань. Доведено, що у теперішній час спостерігається посилення тенденції інтеграції правових і лінгвістичних знань. Обґрунтовано, що цей процес зумовлений необхідністю створення досконалих законодавчих актів у країні; нагальністю правового регулювання проблем мовної політики; необхідністю уникнення різнотипного тлумачення нормативних актів; потребою вдосконалення сучасної правничої терміносистеми; системним застосуванням методів лінгвістики в ході криміналістичних експертиз; актуальністю вдосконалення метамови юридичної науки. Розглянуто питання підвищення якості лінгвістичних знань правоохоронця у таких аспектах:1) соціолінгвістичний: мова, як суспільне явище; специфіка правової функції мови; літературна мова і соціальні діалекти; 2) прагматичний: особливості слововживання в юридичних текстах, поняття юридичного дискурсу; 3) термінологічний: загальне поняття терміна і терміносистеми; специфіка юридичної термінології; етимологія й семантика базових термінів; rласифікації та стратифікації юридичних термінів сучасних іноземних мов; 4) стилістичний особливості наукового стилю у правовій сфері; 5) лексикографічний: можливості застосування словників різних типів у професійній діяльності правника; порівняльний аналіз дефініцій у юридичних енциклопедичних і лінгвістичних словниках; 6) герменевтичний: поняття лінгвістичного тлумачення текстів законодавчих і підзаконних актів; розмежування систематичного, історичного, цільового і лінгвістичного способу тлумачення змісту правової норми; 7) психолінгвістичний: співвідношення мовної та правової поведінки особи; істина й неправда в словесній картині світу; 8) криміналістичний: лінгвістичні вимоги до підготовки матеріалів на експертизу; можливості застосування мовних знань для ідентифікації особи за її мовленням: деонтологічний: правова комунікативна деонтика юристів різних країн; 9) компаративний: лінгвістичні аспекти правової компаративістики; діахронна компаративістика правових текстів. Окреслено шляхи та подані рекомендації щодо розробки підходів інтеграції права и мови. Акцентовано увагу на змістовної інтеграції пізнавальної діяльності майбутніх правоохоронців, забезпечення комплексного підходу до мети та завдань професійного навчання, орієнтації на різнобічну глибоку професійну підготовку. Доведено, що систематична реалізація принципу інтеграції допомагає вирішити протиріччя між предметним навчанням і необхідністю системного використання міжпредметних знань в процесі правоохоронної діяльності.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectправоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.subjectміждисциплінарні зв’язкиuk_UA
dc.subjectінтегруванняuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectосвіченістьuk_UA
dc.subjectlaw enforcement officeruk_UA
dc.subjectlinguisticsuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary relationsuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectpsychologyuk_UA
dc.subjectspeech competenceuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleThe implementation of the integrative approach in the process of training future law enforcement officers is the urgent requirement of modernityuk_UA
dc.title.alternativeРеалізація інтегративного підходу в процесі підготовки майбутніх правоохоронців – нагальна потреба сучасностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1
Маркіна Л.Л.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf385,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.