Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2020-04-16T11:39:36Z-
dc.date.available2020-04-16T11:39:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМарченко О.В. Методологічні стратегії дослідження освітнього простору: монографія / О.В. Марченко. – Дніпропетровськ : Інновація, 2012. – 350 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8676-69-7-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611-
dc.description.abstractУ науковій монографії здійснено всебічний аналіз буттєвих характеристик та репрезентацій освіти у культурі пізнього Модерну і на цій основі обґрунтовано визначальні ознаки, тенденції та закономірності трансформації вітчизняного освітнього простору в контексті соціокультурної динаміки суспільства. Для наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться проблемами освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваціяuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectметодологія дослідження освітнього просторуuk_UA
dc.subjectстратегії історичного осмислення освітнього просторуuk_UA
dc.subjectсоціокультурна модернізація освітиuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.titleМетодологічні стратегії дослідження освітнього просторуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії
МОНОГРАФІЇ тідп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МонографіяМАРЧЕНКО(1).pdf2,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.