Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T11:39:36Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T11:39:36Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Марченко О.В. Методологічні стратегії дослідження освітнього простору: монографія / О.В. Марченко. – Дніпропетровськ : Інновація, 2012. – 350 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-8676-69-7 | - |
dc.identifier.uri | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4611 | - |
dc.description.abstract | У науковій монографії здійснено всебічний аналіз буттєвих характеристик та репрезентацій освіти у культурі пізнього Модерну і на цій основі обґрунтовано визначальні ознаки, тенденції та закономірності трансформації вітчизняного освітнього простору в контексті соціокультурної динаміки суспільства. Для наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться проблемами освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інновація | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | методологія дослідження освітнього простору | uk_UA |
dc.subject | стратегії історичного осмислення освітнього простору | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна модернізація освіти | uk_UA |
dc.subject | управління освітою | uk_UA |
dc.title | Методологічні стратегії дослідження освітнього простору | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Монографії МОНОГРАФІЇ тідп |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МонографіяМАРЧЕНКО(1).pdf | 2,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.