Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5229
Назва: Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу
Автори: Дубницький, В.І.
Іванов, С.В.
Бібліографічний опис: Дубницький В.І. Економічні проблеми комплексного розвитку регіону і аспекти промислового маркетингу / В.І. Дубницький, С.В. Іванов // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління: Серія «Економіка». – Т.ХІV. – Вип. 263. – Донецьк, 2013. – С. 100-109.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Донецький державний університет управління
Ключові слова: регіон
ринкова криза
маркетинг
промисловість
region
crisis of the market
marketing
industry
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено економічне значення промислового маркетингу в умовах комплексного розвитку регіонів, а також обгрунтовані проблеми управління промисловим маркетингом в межах ринкової кризи та необхідності підвищення інноваційно-маркетингової діяльності.
Опис: In research the economic value of the industrial marketing is certain in the conditions of complex development of regions, and also management problems of industrial marketing within the framework of market crisis and necessity of increase of innovative-marketing activity are reasonable.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5229
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Іванов С.В.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.