Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобакарь, А.О.-
dc.contributor.authorАксютіна, А.В.-
dc.contributor.authorSobakar, A.O.-
dc.contributor.authorAksyutina, A.V.-
dc.date.accessioned2020-11-30T21:37:08Z-
dc.date.available2020-11-30T21:37:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСобакарь А. О., Аксютіна А. В. Інститут «культурного сервісу» в механізмі публічно-правового забезпечення населення соціально-культурними послугами / А. О.Собакарь, А. В.Аксютіна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (106). – C. 73-78uk_UA
dc.identifier.otherУДК 342.951:351.85-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5424-
dc.descriptionThe article examines the problems of full provision of the population with socio-cultural services, using the necessary administrative and legal tools. A conceptual idea of the content of public law support for the development of the institution of "cultural service" and the process of providing quality socio-cultural services to the population, as well as the role of public administration in it. The important role in qualitative satisfaction of cultural needs of citizens of the state is emphasized, without support of which it is impossible to realize full social usefulness of cultural goods which significance is perceived by consumers by their value as an element of process of increase of cultural level of the population. The characteristic features of the cultural sphere as an object of public administration are clarified. The considered situation in the cultural sphere allowed to outline the modern determinants of inhibiting the development of the institution of "cultural service" as a component of the mechanism of public law provision of quality and affordable cultural services, including: lack of equal conditions for Ukrainian citizens to access cultural services; devaluation of generally recognized cultural values and landmarks; insufficient use of the potential of cultural institutions, as well as low investment level of the cultural sector; lack of effective public control in the provision of cultural services to the population; constant legislative changes that prevent the achievement of the desired level of adaptation of the management system of cultural entities to environmental conditions, etc. It is concluded that the development of the institute of "cultural service" should be formed in the mechanism of public-law provision of social and cultural services, taking into account the basic principles formulated in the Concept of reforming the system of cultural services, with mandatory addition to the principles of independent quality assessment, information openness of cultural services, etc.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено проблеми повноцінного забезпечення населення соціально-культурними послугами, використовуючи необхідні адміністративно-правові інструменти. Сформовано концептуальне уявлення про зміст публічно-правового забезпечення розвитку інституту «культурного сервісу» та процесу надання населенню якісних соціально-культурних послуг, а також ролі в ньому публічної адміністрації. Підкреслено важливу роль в якісному задоволенні культурних потреб громадян держави, без підтримки якої не можна повною мірою усвідомити соціальну корисність культурних благ, значущість яких сприймається споживачами їх цінністю як елемент процесу підвищення культурного рівня населення. З’ясовано характерні ознаки культурної сфери як об’єкта публічного адміністрування. Розглянута ситуація в культурній галузі дозволила окреслити сучасні детермінанти гальмування розвитку інституту «культурного сервісу» як складової механізму публічно-правового забезпечення населення якісними й доступними культурними послугами, серед яких: відсутність рівних умов для доступу українських громадян до послуг культурного характеру; обезцінювання загальновизнаних культурних цінностей та орієнтирів; недостатнє використання потенціалу установ культури, а також низький інвестиційний рівень культурної галузі; відсутність ефективного громадського контролю у сфері надання населенню культурних послуг; постійні законодавчі зміни, які заважають досягненню бажаного рівня адаптованості системи управління субʼєктами культурної сфери до умов зовнішнього середовища тощо. Зроблено висновок про те, що розвиток інституту «культурного сервісу» має формуватися в механізмі публічно-правового забезпечення населення соціально-культурними послугами з урахуванням вихідних засад, сформульованих у Концепції реформування системи забезпечення населення культурними послугами, з обовʼязковим доповненням принципами незалежної оцінки якості надання культурних послуг, інформаційної відкритості культурних послуг тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectкультурна послугаuk_UA
dc.subjectпублічна послугаuk_UA
dc.subjectпублічна адміністраціяuk_UA
dc.subjectмеханізм публічно-правового забезпеченняuk_UA
dc.subjectпублічне адмініструванняuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectcultural serviceuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectmechanism of public legal supportuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.titleІнститут «культурного сервісу» в механізмі публічно-правового забезпечення населення соціально-культурними послугамиuk_UA
dc.title.alternativeInstitute of "cultural service" in the mechanism of public and legal support of the population with social and cultural servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (106).
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Собакарь Андрій Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf1,53 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.