Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, В.В.-
dc.contributor.authorHarkusha, V.V.-
dc.date.accessioned2021-06-24T15:23:34Z-
dc.date.available2021-06-24T15:23:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГаркуша В.В. Принцип незалежності судової гілки влади як основа демократичного суспільства / В.В. Гаркуша // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 1 (110). – С.72-76uk_UA
dc.identifier.otherУДК 343.19-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6592-
dc.descriptionThe article is devoted to the state of relations between the judiciary and the legislative and executive branches of government, maintaining a balance between branches of government, seeking to improve and optimize the organization of the judiciary in order to ensure access to justice by an independent and impartial court. The initiated judicial reform in 2016, as well as the attempt to restart it in 2019 and the current state of the judicial system are analyzed. The range of problematic issues in the field of justice and the reasons for their occurrence, the main of which are the imperfect balance between the branches of government, inefficient activities, and in some cases the inaction of the legislative branch. Sociological research was analyzed and the level of public confidence in the judiciary was established. It is concluded that in order to ensure the independence of the judiciary, as well as maintaining an effective balance between all branches of government, it is necessary to create conditions under which all three branches of government will be responsible for their actions before each other and control of one branch of government people in accordance with the principle of the rule of law. The necessity to develop a national strategy for the development of the judiciary, which should be adopted at the legislative level for at least 10 years and ensure the impossibility of changing the "rules of the game" in the field of justice during this period. The concrete and urgent steps that the judicial system needs today are identified, namely, the adoption at the legislative level of the procedure for forming the High Qualifications Commission of Judges of Ukraine, holding a fast and effective competition and, accordingly, launching this body. Until the formation of the High Qualifications Commission of Judges of Ukraine, its powers must be transferred to the High Council of Justice, which must take urgent measures to address staffing issues, including completing the selection for the position of judge, announced in 2017. To solve these problems, the Verkhovna Rada of Ukraine must adopt registered bills № 3711 and 4055.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду стану взаємовідносин між судовою владою держави та законодавчою і виконавчою гілками влади, дотриманню рівноваги між гілками влади, пошуку вдосконалення та оптимізації організації діяльності судової влади з метою забезпечення доступу громадян до правосуддя, що здійснюється незалежним та неупередженим судом. Проаналізовано розпочату судову реформу 2016 року, а також спробу її перезапуску у 2019 році та сучасний стан судової системи. Встановлено коло проблемних питань у сфері судочинства та причини їх виникнення, головними з яких є недосконалий баланс між гілками влади, неефективна діяльність, а в деяких випадках бездіяльність законодавчої гілки влади. Проаналізовано соціологічні дослідження та встановлено рівень довіри громадян до судової гілки влади. Зроблено висновок, що для забезпечення незалежності судової гілки влади, а також дотримання ефективного балансу між всіма гілками влади необхідно створити умови, за яких всі три гілки влади будуть відповідальними за свої дії одна перед одною і контроль однієї гілки влади інших двох в частині діяльності виключно в інтересах народу з дотриманням принципу верховенства права. Обґрунтовано необхідність розроблення Національної Стратегії розвитку судової гілки влади, яка повинна прийнятись на законодавчому рівні мінімум на 10 років та забезпечити унеможливлення зміни «правил гри» у сфері судоустрою за цей період. Визначено конкретні та невідкладні кроки, які на сьогодні потребує судова система, а саме прийняття на законодавчому рівні порядку формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, проведення швидкого та ефективного конкурсу та відповідно запуск цього органу. До моменту формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України її повноваження необхідно передати до Вищої ради правосуддя, яка повинна здійснити невідкладні заходи щодо вирішення кадрових проблем, зокрема завершити добір на посаду судді, оголошений ще в 2017 році. Для вирішення цих проблем Верховна Рада України повинна ухвалити зареєстровані законопроєкти № 3711 та 4055uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI 10.31733/2078-3566-2021-1-72-76;-
dc.subjectгілки владиuk_UA
dc.subjectнезалежність судової владиuk_UA
dc.subjectправосуддяuk_UA
dc.subjectдемократичне суспільствоuk_UA
dc.subjectbranches of governmentuk_UA
dc.subjectindependence of the judiciaryuk_UA
dc.subjectjusticeuk_UA
dc.subjectdemocratic societyuk_UA
dc.titleПринцип незалежності судової гілки влади як основа демократичного суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeThe principle of independence of the judiciary as the basis of a democratic societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Гаркуша В.В.
Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 1 (110)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf280,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.