Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorJoksimović, M.-
dc.contributor.authorNémeth, Z.-
dc.contributor.authorSkrypchenko, I.-
dc.contributor.authorTrivun, M.-
dc.contributor.authorPantović, M.-
dc.contributor.authorЙоксимович, М.-
dc.contributor.authorНемет, Ж.-
dc.contributor.authorСкрипченко, І.-
dc.contributor.authorТривун, М.-
dc.contributor.authorПантовіч, М.-
dc.date.accessioned2021-07-12T13:13:40Z-
dc.date.available2021-07-12T13:13:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationJoksimovic M. Gender Differences In Development Of Explosive Power And Rapidity In Schoolchildren Aged 14-15 Years Old / M. Joksimovic, Z. Németh, I.Skrypchenko, M. Trivun, M. Pantovic // The Journal of International Anatolia Sport Science. - 2018. -Vol. 3. - No. 2. - P. 294-304uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6672-
dc.descriptionПершочерговим завданням фізичного виховання є гармонійний розвиток усіх антропологічних параметрів і особливості дітей. Знання рухових навичок учнів, чоловіків та жінок, безпосередньо пов'язане з наслідки занять фізичною культурою та розвиток індивідуальних рухових навичок. Мета цього дослідження полягало у визначенні відмінностей у кількісній моториці між хлопцями та дівчатами. Зразок включає населення 42 учнів початкових класів початкової школи Сербії у Східному Сараєво у віці 14 ± 0,5 років поділено на дві підкатегорії. Для оцінки використовували змінну варіацію стрибків у довжину (MDSM-cm) вибухової сили, тоді як для оцінки прискорення використовували змінний спринт на 30 метрів (MT30V-sec). Аналізуючи Т-тест, було виявлено статистично значущі відмінності між хлопцями та дівчатами.uk_UA
dc.description.abstractThe primary task of physical education is the harmonious development of all anthropological parameters and characteristics of children. Knowing the motor skills of pupils, male and female, is directly related to the effects of physical education classes and the development of individual motor skills. The aim of this research was to determine the differences in the quantitative motor skills between boys and girls. The sample includes a population of 42 primary school students from primary school Serbia in East Sarajevo, aged 14 ± 0.5 years divided into two sub-categories. The variable long-jump variation (MDSM-cm) has been used to estimate the explosive power, while the variable 30 meters sprint (MT30V-sec) has been used to estimate the acceleration. By analyzing the T-test, statistically significant differences between boys and girls have been found.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherУніверситет ТД Орду Фізичне виховання та спорт у школах Кампусuk_UA
dc.subjecttestosteronuk_UA
dc.subjectsexuk_UA
dc.subjectstep lenghtuk_UA
dc.subjectmorphological characteristicsuk_UA
dc.subjectтестостеронuk_UA
dc.subjectстатьuk_UA
dc.subjectдовжина крокуuk_UA
dc.subjectморфологічні характеристикиuk_UA
dc.titleGender Differences In Development Of Explosive Power And Rapidity In Schoolchildren Aged 14-15 Years Olduk_UA
dc.title.alternativeГендерні відмінності у розвитку вибухової сили та швидкості у школярів у віці 14-15 роківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
Скрипченко І.Т.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТУРИЦИЯ СОАВТ 2018.pdf268,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.