Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6673
Назва: | Modern approaches to foreign language remote teaching |
Інші назви: | Сучасні підходи до дистанційного навчання іноземних мов |
Автори: | Kuzmenko, A.O. Serdiuchenko, Yu.O. Solodiuk, N.V. Irchyshyna, M.V. Railianova, V.E. Kashyrina, I.O. Yadlovska, O.S. Biriukova, D.V. Kovalchuk, O.S. Кузьменко, А.О. Сердюченко, Ю.О. Солодюк, Н.В. Ірчишина, М.В. Райліанова, В.Є. Каширіна, І.О. Ядловська, О.С. Бірюкова, Д.В. Ковальчук, О.С. |
Бібліографічний опис: | Modern approaches to foreign language remote teaching : collective monograph / edited by A. O. Kuzmenko. – Lviv-Toruń : Liha-Pres, 2020. – 176 p. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Liha-pres |
Ключові слова: | дистанційне навчання іноземна мова форми дистанційного навчання організація навчання методи дистанційного навчання інтерактивність метод CLIL дистанційне викладання управління часом електронного навчання |
Короткий огляд (реферат): | The idea of remote teaching is not new. Remote teaching began to be used at the end of the 18thcentury due to the emergence of regular and reliable mail which was called ‘correspondence education’. Later, in the 1950s, remote education got to anew level with the radio and television. In1969, the Open University was founded in Great Britain which became abasic model in organizing remoteeducation process for other universities around the world. Nowadays, due to the level of technological development and fast Internet connection, remote education is becoming increasingly popular among people. In addition, special attention should be paid to mobile learning. The use of such technical means as mobile phones, smartphones and tablets contributes alot to the development of anew stage in remote education |
Опис: | Ідея дистанційного навчання не нова. Дистанційне навчання почало застосовуватися наприкінці 18 століття завдяки появі регулярної та надійної пошти, яку називали «заочною освітою». Пізніше, у 1950-х роках, дистанційна освіта вийшла на новий рівень завдяки радіо і телебаченню. У 1969 р. У Великобританії було засновано Відкритий університет, який став жорстокою моделлю організації дистанційного навчання для інших університетів світу. У наш час, завдяки рівню технологічного розвитку та швидкому підключенню до Інтернету, дистанційна освіта стає все більш популярною серед людей. Крім того, особливу увагу слід приділяти мобільному навчанню. Використання таких технічних засобів, як мобільні телефони, смартфони та планшети, чимало сприяє розвитку нового етапу дистанційної освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6673 |
ISBN: | 978-966-397-226-8 |
Розташовується у зібраннях: | Каширіна І.О. Ковальчук О.С. Кузьменко А.О. Монографії МОНОГРАФІЇ мп МОНОГРАФІЇ сед Райліанова В. Є. Ядловська Ольга Степанівна Ірчишина Марина Віталіївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131-Chapter Manuscript-3388-1-10-20201229.pdf | 2,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.