Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6836
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Можечук, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Mozhechuk., L. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T13:41:52Z | - |
dc.date.available | 2021-10-18T13:41:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Можечук Л. В. Зарубіжний досвід пенсійного забезпечення працівників освіти / Л. В. Можечук // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 2 (111). – С. 130-137 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 349.3 | - |
dc.identifier.uri | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6836 | - |
dc.description | The article considers the issue of pensions for educators in highly developed countries, in particular, analyzes the experience of Denmark, the Netherlands, Sweden, Greece, Japan, Australia, Austria, Canada, France, Poland, USA, Lithuania and Chile. Emphasis is placed on the ways of financing pension systems – distributive and accumulative. On the example of Denmark, the pension system is considered, which provides for the payment of a pension based on the level of its income (the higher the income and the greater the savings, the lower the pension and vice versa). A feature of the pension system of the Netherlands is the possibility of differentiation of pension benefits not only by the length of insurance and the amount of pensions received, but also by the loneliness of the pensioner. Sweden's pension provision provides for the operation of the institution of conditional savings accounts. Pension payments are made taking into account not only the insurance period and the amount of salary received, but also life expectancy during the period of pension payment. The peculiarities of the pension provision of France, which provides for the accrual of benefits to educators as civil servants, are highlighted. The peculiarities of France's pension provision are singled out, which provides for the accrual of benefits to educators as civil servants. In addition, pension legislation gives educators the right to continue to work and engage in tutoring activities after retirement. The peculiarities of the accumulative pension system are singled out, which provides an opportunity to increase investments in economic development and receive investment income for pensioners. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто питання пенсійного забезпечення працівників освіти у високорозвинутих країнах, зокрема, проаналізовано досвід Данії, Нідерландів, Швеції, Греції, Японії, Австралії, Австрії, Канади, Франції, Польщі, США, Литви та Чилі. Акцентовано на способах фінансування пенсійних систем – розподільний та накопичувальний. На прикладі Данії розглянуто систему пенсійного забезпечення, яка передбачає виплату пенсії з урахуванням рівня її доходу (чим вищий дохід та є великі накопичення, тим пенсія нижче і навпаки). Особливістю пенсійної системи Нідерландів є можливість диференціації пенсійних виплат не тільки за тривалістю страхового стажу та розміру отримуваних пенсій, а й за ознакою самотності пенсіонера. Пенсійне забезпечення Швеції передбачає функціонування інституту умовно-накопичувальних рахунків. Пенсійні виплати здійснюються з урахуванням не лише страхового стажу та розміру отримуваної заробітної плати, а й тривалості життя у період виплати пенсії. Виокремлені особливості пенсійного забезпечення Франції, що передбачає здійснення нарахування виплат працівникам освіти як державним службовцям. Крім того, пенсійне законодавство надає право працівникам освіти після виходу на пенсію продовжувати працювати та займатися діяльністю, яка пов’язана із репетиторством. Виокремлені особливості накопичувальної системи пенсійного забезпечення, яка передбачає можливість збільшення інвестицій у розвиток економіки і отримання інвестиційних доходів для пенсіонерів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | DOI 10.31733/2078-3566-2021-2-130-137; | - |
dc.subject | пенсійне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | пенсійне законодавство | uk_UA |
dc.subject | пенсійні виплати | uk_UA |
dc.subject | страховий стаж | uk_UA |
dc.subject | накопичувальна система пенсійного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | працівники освіти | uk_UA |
dc.subject | pension provision | uk_UA |
dc.subject | pension legislation | uk_UA |
dc.subject | pension payments | uk_UA |
dc.subject | insurance length of service | uk_UA |
dc.subject | accumulative pension system | uk_UA |
dc.subject | educators | uk_UA |
dc.title | Зарубіжний досвід пенсійного забезпечення працівників освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Foreign experience of pension provision of educational workers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Можечук Л.В. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 2 (111). Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 376,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.