Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиниціна, Ю.П.-
dc.contributor.authorБекішев, А.К.-
dc.contributor.authorSynytsina, Yu.-
dc.contributor.authorBekishev, A.-
dc.date.accessioned2021-12-20T08:23:00Z-
dc.date.available2021-12-20T08:23:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСиниціна Ю. П. Методологічні аспекти цифрової комунікації закладів вищої освіти / Ю. П. Синиціна, А. К. Бекішев // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 3 (112). – С. 340-348uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7245-
dc.descriptionThe article substantiates the need to study the methodological aspects of digital communication as a separate higher education institution and in the country as a whole. It is determined that one of the tools to increase the competitiveness of educational institutions is the development of communication policy and the use of modern digital technologies. And also that the formation of digital communication policy of higher education institutions is a key issue for the promotion of educational services at this stage of the country's development. The target audience of the market of educational services for the main users of the official site of the higher educational institution is outlined. The main tasks of information and social technologies in education, which provide general computerization of students and teachers, are listed. The author highlights the main components of educational sites and their general characteristics. The author also formed a complex analysis of the site using modern methods of analysis: general characteristics, design and description of the site; qualitative for quantitative analysis of the site; analysis of the site in accordance with the requirements for the sites of educational institutions at the legislative level regarding the disclosure of information; results of psychological verbal-communicative method of site research; SEO analysis (search engine promotion) of the site. The article presents the results of the application of the proposed comprehensive analysis on the example of a specific site of a higher education institution, namely the site of the State Dnipropetrovsk University of Internal Affairs, with a thorough explanation of the results. According to the results of the study, the author came to the conclusion that the development of communication policy using integrated marketing tools, namely site development, is achieved by successfully promoting higher education institutions in the market of educational services, image formation and competitiveness of educational institutions.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наведено обґрунтування необхідності вивченняметодологічних аспектівцифрової комунікації як окремого закладу вищої освіти, так і країни загалом. Визначено,що одним з інструментів підвищення конкурентоспроможності навчальних закладів є розвиток комунікаційної політики та застосування сучасних цифрових технологій. А також те, що саме формування цифрової комунікаційної політики закладів вищої освіти є ключовим питанням щодо просування освітніх послуг на цьому етапі розвитку країни. Окреслено цільову аудиторію ринку освітніх послуг з визначенням основних користувачів офіційного сайту ЗВО. Перелічено основні завдання інформаційно-соціальних технологій в освіті, які забезпечують загальну комп‘ютеризацію студентів і викладачів. Виділено основні складові освітніх сайтів та їх загальні характеристики. Також сформовано склад комплексного аналізу сайту з використанням сучасних методів аналізу. Наведено результати застосування запропонованого комплексного аналізу на прикладі конкретного сайту ЗВО, а саме сайту Державного Дніпропетровського університету внутрішніх справ з ґрунтовним поясненням отриманих результатів. Запропоновано можливі заходи щодо розвитку комунікаційної політики з використанням інтегрованих маркетингових інструментів, а саме розвитку сайту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.31733/2078-3566-2021-3-340-348;-
dc.subjectцифрова комунікаціяuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectвимогиuk_UA
dc.subjectзаконuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectметодологічні аспектиuk_UA
dc.subjectdigital comunicationuk_UA
dc.subjectpledge good newsuk_UA
dc.subjectvimogiuk_UA
dc.subjectlawuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjecttarget auditoriumuk_UA
dc.titleМетодологічні аспекти цифрової комунікації закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of digital communication of higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 3 (112).
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Синиціна Юлія Петрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf3,97 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.