Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
 | 2023 | Заклад позашкільної освіти як агент суспільних змін | Лебедик, Л. В. |
 | 2023 | Резильєнтність інституту освіти як чинник стійкості українського суспільства в умовах війни | Нечітайло, І. С. |
 | 2023 | Заклад неперервної освіти як агент суспільних змін | Стрельніков, В. Ю. |
 | 2023 | Морально-патріотичне виховання дітей в сучасних умовах дошкільних закладів України | Тронько, С. Є. |
 | 2023 | Формування української ідентичності через освіту в умовах воєнного стану і в мирний час | Трубавіна, І. М.; Чередниченко, О. Ю.; Кулик, Д. О. |
 | 2023 | Ethical and practical aspects of using the artificial intelligence in the educational process | Galushko, Olena; Batmanghlich, Cameron; Галушко, Олена; Батмангліч, Камерон |
 | 2023 | Effectiveness of open education in the lifelong learning system | Onopriienko, Kateryna; Vasylieva, Tetyana; Bourekkadi, Salmane; Rehak, Robert; Artyukhova, Nadiia; Онопрієнко, Катерина; Васильєва, Тетяна; Буреккаді, Салман; Рехак, Роберт; Артюхова, Надія |
 | 2023 | Recommendations on compulsory online learning for educational institutions during wartime on the basis of the best international practices | Shcherbachenko, Viktoriia; Sliusarenko, Anna Diana; Artyukhov, Artem; Щербаченко, Вікторія; Слюсаренко, Анна Діана; Артюхов, Артем |
 | 2023 | Teacher’s sense of coherence in a salutogenic perspective | Anužienė, Birutė; Šatienė, Salomėja; Анужієне, Бірутa; Шатієне, Саломея |
 | 2022 | Формування soft skills в умовах викладання фізичного виховання | Савіщенко, В.М. |
 | 2022 | Педагогічні засади розвитку оздоровлення сучасної молоді | Мороз, Ю.М.; Рожеченко, В.М. |
 | 2022 | Оздоровчо-педагогічне середовище розвитку учнівської молоді в загальноосвітньому навчальному закладі | Мороз, Ю.М.; Buczkowicz, T. |
 | 2022 | Development of readiness of pedagogical workers for innovative activity | Bilopola, A.S.; Nikitina, I.P.; Білопола, А.С.; Нікітіна, І.П. |
 | 2022 | Еколого-естетичне виховання школярів в період кризи | Шевяков, О.В.; Славська, Я.А. |
 | 2022 | Актуальні питання гендерної дискримінації контексті сучасних освітніх процесів | Мірошніченко, Л.В.; Хмара, О.О. |
 | 2022 | Реалізація реформи загальної середньої освіти: бенефіціари, стейкхолдери, цілі та очікувані результати | Мунько, А.Ю.; Ільченко, О.О. |
 | 2020 | Вальдорфська педагогіка: психологічний вимір | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2019 | Соціальна підтримка інклюзивного музичного навчання дітей з порушеннями зору | Шевяков, О.В.; Шрамко, І.А.; Славьска, Я.А.; Славьска, В.А. |
 | 2018 | Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2015 | Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система | Бородулькіна, Т.О. |