Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMysliva, O.-
dc.contributor.authorNykyforova, O.-
dc.contributor.authorKuntsevych, I.-
dc.contributor.authorМислива, О.-
dc.contributor.authorНикифорова, О.-
dc.contributor.authorКунцевич, Ю.-
dc.date.accessioned2022-04-25T19:49:43Z-
dc.date.available2022-04-25T19:49:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMysliva O. The modern methods of first aid (premedical care) teaching in the police institutions / O. Mysliva, O. Nykyforova, I. Kuntsevych // Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2. – С. 219-231uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8219-
dc.descriptionВажливо забезпечити майбутнім поліцейським (курсантам) умови для отримання стійких навичок автоматичного виконання маніпуляцій з надання домедичної допомоги та розуміння тих процесів, які будуть при цьому відбуватися в організмі постраждалого. При цьому ці знання та навички обовʼязково повинні спиратись на усвідомлення ризику опинитись в екстремальних умовах, зокрема, так званого “вогневого” контакту з правопорушником. Авторами обговорюються можливості та практичне значення використання інтерактивних форм навчання, а основна увага приділяється вивченню позитивного впливу ситуативних рольових ігор на забезпечення тренувань з домедичної підготовки в контексті їх практичного впровадження під час навчання поліції у закладах освіти зі специфічними умовами навчання. Для оцінки ефективності різних педагогічних підходів до викладання домедичної підготовки для майбутніх поліцейських автори визначили 3 моделі проведення практичних занять: із застосуванням ситуаційних завдань без наближення до реальних умов професійної діяльності, ситуаційні завдання з елементами рольових ігор та кейсів за умов стресу, лише демонстрація курсантам практичних навичок з елементами їх відпрацювання. При цьому оцінювалась успішність складання іспиту курсантами. На думку авторів, для розвитку базових практичних навичок з домедичної підготовки курсантів, необхідних для майбутньої професійної діяльності, а також створення передумов психологічної готовності до впровадження в реальну практику освоєних умінь і навичок викладачам слід цілеспрямовано впроваджувати активні та інтерактивні форми і технології проведення занять: ігри, тренінги, сценарії, креативні техніки тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the possibilities and practical importance of using interactive forms of training, and the main attention is paid to the study of the positive impact of situational roleplaying games on the provision of pre-medic training in the context of their practical implementation during police training in appropriate institutions with specific training conditions. The authors believe that is very important to grant future police officers (cadets) with conditions for gaining stable skills of automatic manipulation when giving premedical care and ensure their understanding of the processes that will occur in the victimʼs body. However, this knowledge and skills must be based on awareness of the risk of being in extreme conditions. To assess the efficiency of different pedagogical approaches to teaching premedical training to future police officers, the authors identify 3 models of practical training: using situational tasks without approaching the real conditions of professional activity, situational tasks with the elements of role-playing games and cases under stressful conditions, only studentsʼ demonstration of their practical skills with the elements of practice. The success of the cadets in the exam was evaluated. The authors consider it appropriate that in premedical training of cadets for the development of basic practical skills, which are required for future professional activity, as well as for the creation of prerequisites for psychological readiness to implement in practice these skills and abilities, teachers should purposefully use active and interactive forms and technologies.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI :10.31733/2786-491X-2021-2-219-231;-
dc.subjectinteractive methods of traininguk_UA
dc.subjectactive methods of traininguk_UA
dc.subjectcase-study methoduk_UA
dc.subjectsituational role-playing gamesuk_UA
dc.subjectgame methods of traininguk_UA
dc.subjectparticipants of interactionuk_UA
dc.subjectinstructoruk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectситуативні рольові ігриuk_UA
dc.subjectігрові методи навчанняuk_UA
dc.subjectучасники взаємодіїuk_UA
dc.subjectінструкторuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.titleThe modern methods of first aid (premedical care) teaching in the police institutionsuk_UA
dc.title.alternativeСучасна методика викладання першої (домедичної) підготовки у поліцейських закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2
Мислива Оксана Олегівна
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ тсп
Никифорова Олена Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf517,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.