Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHolovina, O.-
dc.contributor.authorKamenova, D.-
dc.contributor.authorГоловіна, О.-
dc.contributor.authorКамєнова, Д.-
dc.date.accessioned2022-04-27T08:45:39Z-
dc.date.available2022-04-27T08:45:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHolovina O. Critical and logical thinking formation as the educational competence in the modern training system for lawyers / O. Holovina, D. Kamenova // Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2. – С. 25-37uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8243-
dc.descriptionНа сучасному етапі розвитку перед освітою постає суспільний запит на формування висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, затребуваного в умовах глобального світу та глобального ринку праці. На цей час у світовій спільноті серед затребуваних компетентностей є компетентності, повʼязані із сприйняттям та обробкою інформації – пізнавальні компетентності: логічне та критичне мислення. Формування таких компетентностей є одним із завдань освіти, зокрема юридичної. Дослідження присвячено теоретичним, методичним та науково-практичним засадам формування логічного та критичного мислення як основних освітніх компетентностей сучасного фахівця. Таким чином, на сучасному етапі розвитку суспільства та з огляду на процес реформування освіти, що стає орієнтованою на комплексне формування як гармонійної особистості, так й фахівця-професіонала, пізнавальні компетентності є гостро затребуваними, зокрема, компетентності критичного та логічного мислення. Розробка та впровадження у навчальний процес прийомів, що формують навички аналізу та сприйняття інформації, здатність свідомо та самостійно міркувати над отриманою інформацією, ставити запитання, шукати аргументи, знаходити незалежні та релевантні рішення поставлених завдань – є нагальною потребою та, відповідно, стає основним завданням дисциплін як соціальногуманітарного профілю, так і фахових дисциплін за спеціальністю. Водночас для цілісного формування логічного мислення як компетентності, що дозволяє формувати, свідомо використовувати та вдосконалювати мисленєві операції, доцільно застосовувати спеціальну навчальну дисципліну “Логіка”, завдання якої безпосередньо полягають у формування логічної культури майбутнього фахівця. Проаналізувавши особливості формування логічного та критичного мислення при підготовці юристів, у результаті дослідження визначено науково-теоретичні засади та практичні шляхи реалізації досвіду формування означених компетентностей у студентів-юристів засобами навчальних дисциплін загальної підготовки, обґрунтовано необхідність впровадження спеціальних навчальних курсів (“Юридична логіка”, “Критичне мислення”) у сучасну систему підготовки юристів. У результаті проведеного дослідження висвітлено теоретичні засади та засоби формування пізнавальних компетентностей, запропоновано шляхи формування логічного та критичного мислення у майбутніх юристів. Розглянувши специфіку формування зазначених компетентностей, у висновках рекомендовано впровадження спеціальних навчальних курсів для сучасної підготовки майбутніх юристів.uk_UA
dc.description.abstractAt the current stage of development, the education faces a social demand for the shaping of a highly qualified competitive specialist wanted in the global world and the global labor market. Nowoday, in the world community, competencies related to the perception and information processing such as logical and critical thinking (cognitive competencies) are the most popular ones. Such competencies shaping is one of the educational tasks, in particular legal education. The research deals with theoretical, methodical, scientific and practical principles of logical and critical thinking shaping as main educational competencies required for a modern specialist. As a result of the research the theoretical bases and means cognitive competences shaping have been covered, the ways of logical and critical thinking shaping of future lawyers have been suggested. The author has recommended the introduction of special training courses for future lawyers into the educational process considering the specifics of the competencies given above.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI :10.31733/2786-491X-2021-2-25-37;-
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectlogical thinkinguk_UA
dc.subjecteducational competenciesuk_UA
dc.subjectmethodology of critical thinking developmentuk_UA
dc.subjectlegal educationuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectосвітні компетентностіuk_UA
dc.subjectметодика розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.subjectюридична освітаuk_UA
dc.titleCritical and logical thinking formation as the educational competence in the modern training system for lawyersuk_UA
dc.title.alternativeФормування критичного та логічного мислення як освітньої компетентності у сучасній системі підготовки юристівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1, no. 2
Головіна О.В.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ тдп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf2,89 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.