Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калашник, В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T08:27:17Z | - |
dc.date.available | 2022-08-11T08:27:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Калашник В. Особливості побудови роботи психолога з формування в дітей психологічної готовності до школи / В. Калашник // Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки : зб. тез Всеукр. наук.- практ. семінару (м. Дніпро, 28 верес. 2021 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2021. – С. 46-47 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9724 | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | підготовка дітей до школи | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність до школи | uk_UA |
dc.title | Особливості побудови роботи психолога з формування в дітей психологічної готовності до школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 553,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.