Abstract:
Компетентності, які отримує майбутній фахівець в процесі життєдіяльності,
мають на меті всебічний розвиток фізичного, інтелектуального та культурного потенціалу, підготовку до виконання професійної діяльності,
формування особистісних якостей громадянина України, здатного забезпечити
країні гідне місце у світовій цивілізації. Необхідність реформування системи
освіти України, її удосконалення і підвищення рівня якості є найважливішою
соціокультурною проблемою, яка обумовлюється процесами глобалізації та
потребами формування позитивних умов для індивідуального розвитку
майбутнього фахівця, його соціалізації та самореалізації у сучасному світі,
зокрема на підгорунті особистісно-компетентнісного підходу. У світі змін культурно-освітніх парадигм і сенсів, від людини потрібні
компетентності нового формату, навички XXI століття, тобто глобальні
компетентності.