dc.contributor.author |
Маркіна, Л.Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-14T22:20:14Z |
|
dc.date.available |
2021-01-14T22:20:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Маркіна Л. Л. Cучасні підходи до створення андрагогічного середовища закладу вищої освіти / Л. Л. Маркіна // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) НМетАУ – Дніпро, 2020. - Вип. 2 .– С. 49-52 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5729 |
|
dc.description |
Adragogical environment is considered as a component of educational space of higher education institution, ways of optimization of adult learning in modern conditions are determined. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглядаються адрагогічне середовище як складова освітньо-виховного простору закладу вищої освіти, визначаються шляхи оптимізації навчання дорослих в сучасних умовах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
андрагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
неперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
навчання дорослих |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
контекстне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
andragogy |
uk_UA |
dc.subject |
continuing education |
uk_UA |
dc.subject |
adult learning |
uk_UA |
dc.subject |
information technology |
uk_UA |
dc.subject |
contextual learning |
uk_UA |
dc.subject |
motivation |
uk_UA |
dc.subject |
distance learning |
uk_UA |
dc.title |
Cучасні підходи до створення андрагогічного середовища закладу вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |