Короткий опис(реферат):
Статтю присвячено оцінці стійкості професійної відповідальності, набутої в результаті впровадження
психолого-педагогічної програми з її розвитку у студентів коледжу ракетно-космічного машинобудування. Отримані дані довели, що структурні компоненти професійної відповідальності піддаються розвивальному впливу за умови впровадження запропонованої програми; розвиток цих структурних компонентів впливає на зростання загального рівня професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі. Підтверджено робочу гіпотезу, відповідно до положень якої розвиток професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі визначається комплексом
взаємопов’язаних психологічних умов, а її функціонування буде більш успішним шляхом
реалізації розвивальної програми цілеспрямованої актуалізації визначених психологічних умов у процесі професійної підготовки. Дослідження підтвердило стійкість результатів через рік після впровадження програми з розвитку професійної відповідальності у студентів коледжу ракетно-космічного машинобудування.