Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShinkarenko, I.-
dc.contributor.authorШинкаренко, І.-
dc.date.accessioned2022-11-03T13:51:24Z-
dc.date.available2022-11-03T13:51:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationShinkarenko I. Aggressiveness and conflict as a source of adolescent delinquency / I. Shinkarenko // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 369-376uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10136-
dc.descriptionДосліджено питання виникнення агресивності та конфліктності у дітей підліткового віку та її вплив на деліквентну поведінку, визначення негативної дії неконтрольованого використання засобів масової інформації (соціальних мереж, телебачення) на несформовану особистість дитини. В роботі з’ясовано поняття «агресія», «агресивні дії», «конфліктність», визначені вікові особливості дітей підліткового віку: кризовий період, нерівномірність розвитку, зміни в психіці. Зазначені основні види реакції на проблемні стосунки з дорослими (батьками): самостійність та незалежність, скептицизм, формування ілюзії захищеності, формування накопичення, формування цинічної ненависті. Відзначено, що підліткова схильність до конфліктів пояснюється не тільки емоційними та фізіологічними віковими змінами, а й недостатністю сформованості соціальних навичок, а отже – і порушеним процесом соціалізації. Всі вищезазначені фактори впливають на підвищену агресивність і конфліктність підлітка. Підкреслено роль сім’ї у формуванні підлітка, зокрема, виявлено, що соціально-економічний статус родини також вагомий у процесі взаємовідносин батьки-діти. Отже, конфліктність як деструктивне особистісне утворення визначено певним комплексом факторів, як особистісно-психологічними (темперамент, рівень агресивності, емоційний стан) соціально- психологічними (установки і цінності, компетентність у спілкуванні, інтелект, поведінкові особливості), соціальними (умови життя і діяльності, соціальне оточення, загальний рівень культури та ін.). Дані аспекти слід враховувати у роботі з неповнолітніми і правоохоронцям, і психологам і педагогам.uk_UA
dc.description.abstractThe growth of aggressive tendencies in the adolescent environment reflects one of the most acute problems of modern society. The paper defines the characteristics of the transition age, what forms aggression takes in this age category. The main types of reactions of an unformed personality to conflict situations are analyzed. The relationship between aggression and delinquent behavior is addressed. The influence of social networks and Internet technologies on the hyperdeviation of young people (aggression, cynicism, violence) is determined and analyzed, which leads to the formation of antisocial behavior of young people who have not yet learned to evaluate the information obtained. The problem of illegal behavior of adolescents who suffer from violence is considered.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectaggressionuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectdelinquencyuk_UA
dc.subjectaggressive behavioruk_UA
dc.subjectviolenceuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectконфліктністьuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectделіквентністьuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectнасильствоuk_UA
dc.titleAggressiveness and conflict as a source of adolescent delinquencyuk_UA
dc.title.alternativeАгресивність та конфліктність як джерело підліткової делінкветностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Шинкаренко Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf881,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.