Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаніна, О.-
dc.date.accessioned2022-11-03T14:01:36Z-
dc.date.available2022-11-03T14:01:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтаніна О. Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи / О. Станіна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 356-362uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138-
dc.description.abstractВ роботі наголошено, що процес прийняття рішень є невід’ємною складовою роботи будь-якої організації. Зазначено, що підхід до вирішення тієї чи іншої проблеми завжди буде різний: залежно від величини організації, професіоналізму його менеджерів і поставлених цілей, процес боротьби з невизначеностями для кожного з гравців на ринку буде відрізнятися. Відмічається, що завдяки існуючому на сьогоднішній день різноманіттю способів протидії ризикам можна поєднувати декілька з них, в результаті чого – досягти значного покращення у процесі. Наведено модель застосування деяких методів роботи з невизначеностями на прикладі розв’язання практичної задачі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectвипуск продукціїuk_UA
dc.subjectальтернативиuk_UA
dc.titleВипуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Станіна О.Д.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf1,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.