Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138
Title: Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи
Authors: Станіна, О.
Citation: Станіна О. Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи / О. Станіна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 356-362
Issue Date: 2022
Publisher: ДДУВС
Keywords: прийняття рішень
невизначеність
ризики
випуск продукції
альтернативи
Abstract: В роботі наголошено, що процес прийняття рішень є невід’ємною складовою роботи будь-якої організації. Зазначено, що підхід до вирішення тієї чи іншої проблеми завжди буде різний: залежно від величини організації, професіоналізму його менеджерів і поставлених цілей, процес боротьби з невизначеностями для кожного з гравців на ринку буде відрізнятися. Відмічається, що завдяки існуючому на сьогоднішній день різноманіттю способів протидії ризикам можна поєднувати декілька з них, в результаті чого – досягти значного покращення у процесі. Наведено модель застосування деяких методів роботи з невизначеностями на прикладі розв’язання практичної задачі.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138
Appears in Collections:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Станіна О.Д.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdf1,2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.