Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10153
Title: Використання елементів криміналістичної характеристики на початковому етапі розслідування перевезення наркотичних засобів залізничним транспортом
Authors: Пиріг, І.
Прокопов, С.
Citation: Пиріг І. Використання елементів криміналістичної характеристики на початковому етапі розслідування перевезення наркотичних засобів залізничним транспортом / І. Пиріг, С. Прокопов // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 266-272
Issue Date: 2022
Publisher: ДДУВС
Keywords: кримінальне провадження
криміналістична характеристика
наркотичні засоби
слідчий
початковий етап розслідування
огляд
сліди
допит
тактичні прийоми
Abstract: У статті надано увагу практичному використанню криміналістичної характеристики під час розслідування перевезення наркотичних засобів залізничним транспортом. Наголошено, що важливим є використання на початковому етапі розслідування таких елементів криміналістичної характеристики, як обстановка та спосіб вчинення правопорушення, інформації про сліди та особу правопорушника. Аналіз зазначених елементів впливає на виявлення правопорушення і тактику проведення таких слідчих (розшукових) дій, як огляд та допит. На основі аналізу думок науковців визначено, що застосування поліграфа можливо у формі проведення допиту або судово-психологічної експертизи. Доведено позицію щодо доцільності проведення допиту з участю спеціаліста-поліграфолога. Надано увагу використанню під час допиту поліграфа.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10153
Appears in Collections:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
НАУКОВІ СТАТТІ
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Пиріг Ігор Володимирович
Прокопов Сергій Олександрович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf975,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.