Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10243
Назва: Formation of communicative competence in the process teaching students the German language
Інші назви: Формування комунікативної компетенції у процесі навчання студентів німецької мови
Автори: Shevchenko, M.
Kushnir, K.
Шевченко, М.
Кушнір, К.
Бібліографічний опис: Shevchenko M. Formation of communicative competence in the process teaching students the German language / M. Shevchenko, K. Kushnir // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs : Scientific Journal. - 2021. - Special Issue № 1 (113). – Р. 298-304
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: foreign language
competence
communication
learning a foreign language
teaching methods
the German language
іноземна мова
компетенція
комунікація
вивчення іноземної мови
методи вивчення
німецька мова
Короткий огляд (реферат): This article discusses the competence in the process of teaching foreign language students. To date, knowledge of a foreign language is a competitive advantage, as it is considered as one of the most important criteria for employment. In this regard, one of the key problems of modern methods of teaching a foreign language is the formation of students' communicative competence. Despite the significant number of works of theoretical and practical nature, many aspects of the formation of communicative competence of students in the process of teaching them foreign languages remain in the field of view of researchers.
Опис: Протягом останніх десятиліть все більш помітним став вплив процесу глобалізації на ефективність процесів комунікації між представниками різних культур, що виявляється в об'єднанні та єдності різних аспектів життєдіяльності людей – їх світосприйняття та світогляду, політики та економіки, соціального життя та виробництва, науки та освіти, культури і мистецтва, релігії та мови, спорту. На сьогоднішній день володіння іноземною мовою є значущою конкурентною перевагою, оскільки воно розглядається в якості одного з найважливіших критеріїв при працевлаштуванні. У цьому зв’язку однією з ключових проблем сучасної методики навчання іноземній мові є формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечує можливість участі особистості в міжкультурній комунікації. Незважаючи на значну кількість робіт теоретичного та практичного характеру, присвячених цьому питанню, багато аспектів формування комунікативної компетенції учнів у процесі їх навчання іноземним мовам залишаються відкритими для дослідження. Слід також відзначити недостатню розробленість методичного забезпечення процесу формування комунікативної компетенції учнів. Про актуальність проблеми формування комунікативної компетенції учнів свідчить достатня кількість дисертаційних досліджень останніх років, які присвячені даним питанням на різних рівнях освіти – дитячий сад, школа, вуз та післявузовське навчання. Наукова новизна результатів дослідження полягає в наступному: 1) визначена теоретико– методологічна основа рішень проблеми формування комунікативної компетенції учнів у процесі навчання іноземних мов; 2) у процесі дослідно-експериментальної роботи показано, що процес формування комунікативної компетенції учнів, що навчаються на уроках іноземної мови, плине більш успішно, якщо в навчальному процесі використовуються інтерактивні методи навчання іноземних мов і спеціально розроблений методичний інструментарій, що включає завдання комунікативного характеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10243
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2021. - Special Issue № 1 (113)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55.pdf937,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.