Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10244
Назва: New communicative methods of teaching German as a foreign language
Інші назви: Сучасна методика викладання німецької мови як іноземної
Автори: Shevchenko, M.
Klavdiyeva, Yu.
Шевченко, М.
Клавдієва, Ю.
Бібліографічний опис: Shevchenko M. New communicative methods of teaching German as a foreign language / M. Shevchenko, Yu. Klavdiyeva // Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs : Scientific Journal. - 2021. - Special Issue № 1 (113). – Р. 292-298
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: foreign language
teaching methods
learning process
German language
earning a foreign language
іноземна мова
методика викладання
процес навчання
німецька мова
вивчення іноземної мови
Короткий огляд (реферат): In this article, modern methods of teaching a foreign language are considered. Learning a foreign language in educational institutions is an integral part of the educational process and is now coming to the fore. From the methods used by the teacher in practice, corresponds to the success of the entire learning process. Among the modern teaching methods are: collaborative learning, the use of new information technologies and Internet resources, as well as various game tasks that help to implement a personality-oriented approach to learning, provide individualization of learning based on students' abilities, their level of foreign language proficiency and other important factors.
metadata.dc.description.sponsorship: Вивчення іноземної мови в учбових закладах є невід’ємною частиною навчального процесу та нині виходить на передній план. Від методів, застосованих викладачем на практиці, залежить успішність всього навчального процесу. Перед викладачем стоїть чимало завдань щодо вдалого засвоєння студентами викладеного матеріалу. Одними з таких завдань є: формування у студентів комунікативної компетенції або вміння говорити відповідно до мовної ситуації. Завдання викладача полягає у тому, щоб активізувати пізнавальну діяльність студентів у процесі навчання іноземних мов. У зв'язку з великою кількістю методичної літератури, яка пропонується в наш час, новими технологіями та доступністю інформації через систему Інтернет, викладання іноземної мови може бути не тільки легшим, а також успішним. Серед сучасних методів викладання слід виділити : навчання у співпраці, використання нових інформаційних технологій та Інтернет – ресурсів, програм-оболонок, а також різних ігрових завдань, які допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію та диференціацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їх рівня володіння іноземною мовою , нахилів та інших важливих факторів. Та у зв'язку з різноманіттям варіантів навчання та навчальних засобів зростають вимоги до професійної підготовки викладача іноземних мов, якому в нових умовах потрібне знайомство з різними методичними системами. Хотілося б відзначити, що величезне та навіть неоцінене значення, для підвищення професійного рівня викладачів, має стажування у країні мови, що вивчається, та обмін досвідом із закордонними колегами. А також знайомства з інноваційними методиками навчання та набуття навичок використання сучасних інформаційних та комп'ютерних технологій у галузі викладання іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10244
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2021. - Special Issue № 1 (113)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf791,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.