Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10310
Title: | Роль Конституції України у забезпеченні суверенітету та територіальної цілісності держави |
Authors: | Сердюк, І.А. |
Citation: | Сердюк І.А. Роль Конституції України у забезпеченні суверенітету та територіальної цілісності держави / І.А. Сердюк // Функціонування Конституції України та проблеми реалізації її норм в умовах воєнного стану : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 27 черв. 2022 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2022. – С. 42-46 |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДДУВС |
Keywords: | Конституція України юридичні гарантії законності конституційно-правові приписи |
Abstract: | При підготовці тез цієї доповіді автор поставив за мету визначити роль Основного Закону Української держави у забезпеченні її суверенітету та територіальної цілісності. Для досягнення зазначеної мети автор скористається пізнавальними можливостями герменевтичного методологічного підходу та спеціально- юридичного методу пізнання, що дозволять розкрити зміст конституційно- правових приписів, потреба залучення яких для наукового аналізу обумовлена завданнями дослідження та творчим задумом автора. Важливе значення в методологічному плані має і аспект пізнання конституції. Остання буде розглядатися нами як найбільш важлива юридична гарантія законності і правопорядку. Така значущість Основного Закону держави обумовлена його договірною природою. Попри офіційну назву, цей юридичний документ містить правові норми, що виражають спільне, узгоджене волевиявлення основних бенефіціарів суспільного договору – громадян України усіх національностей, які об’єднані в соціальну спільноту – Український народ |
URI: | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10310 |
Appears in Collections: | Наукові статті НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті Сердюк Ігор Анатолійович Функціонування Конституції України та проблеми реалізації її норм в умовах воєнного стану |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.