Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10406
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвиненко, Б. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T12:28:36Z | - |
dc.date.available | 2023-01-04T12:28:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Логвиненко Б. Участь поліції у заходах щодо дотримання особами комендантської години / Б. Логвиненко // Організаційно-правове забезпечення функціонування підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України в умовах воєнного стану : матеріали Всеукр. кругл. столу (м. Дніпро, 3 черв. 2022 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2022. – С. 12-15 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10406 | - |
dc.description.abstract | Збройна агресія російської федерації обумовила необхідність запровадження в Україні воєнного стану. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», такий стан є особливим правовим режимом, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. З дефініції воєнного стану випливає те, що його впровадження цього режиму може передбачати обмеження конституційних прав і свобод фізичних осіб, а також прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії відповідних обмежень. В наведеному аспекті представляє інтерес можливість обмеження права на свободу пересування, гарантованого статтею 33 Конституції України. Свобода пересування під час воєнного стану може бути обмежена внаслідок: заборони в’їзду/ виїзду на певну територію, проведенням бойових дій, впровадженням комендантської години та інших умов і обставин. Що ж являє собою комендантська година і яка роль поліції у забезпеченні реалізації цього заходу правового режиму воєнного стану варто розглянути детальніше. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | обмеження конституційних прав і свобод фізичних осіб | uk_UA |
dc.subject | обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб | uk_UA |
dc.subject | обмеження права на свободу пересування | uk_UA |
dc.subject | комендантська година | uk_UA |
dc.subject | режим світломаскування | uk_UA |
dc.subject | система пропускного режиму | uk_UA |
dc.subject | повноваження патруля | uk_UA |
dc.title | Участь поліції у заходах щодо дотримання особами комендантської години | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Логвиненко Борис Олексійович НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті Організаційно-правове забезпечення функціонування підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України в умовах воєнного стану |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 394,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.