Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10573
Title: Стресостійкість тренера в становленні особистості спортсмена
Authors: Чоботько, М.А.
Citation: Чоботько М.А. Стресостійкість тренера в становленні особистості спортсмена / М.А. Чоботько // Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 11 трав. 2022 р.). ‘– Дніпро: ДДУВС, 2022. – С. 199-201
Issue Date: 2022
Publisher: ДДУВС
Keywords: стрес
тренер
особистість спортсмена
Abstract: Багато було написано про високі досягнення спортсменів. Проте не слід забувати, що центральні фігури в спорті зазвичай не тільки спортсмени, а щей їхні тренери. Ці люди – творці успіху, які незаслужено залишаються у тіні, хоча вони заслуговують на будь-яку похвалу і заохочення. Їх робота сповнена труднощів, емоційного напруження на рівні стресу. Наповнене життя тренера, це численні поїздики, систематичне недосипання, великі емоційні навантаження, які підривають здоров’я. Дуже часто робота тренера визначається метою його життя, а саме інтересами, потребами, силою мотивів, силою мотивації та рівнем стійкості до стресу. Особистість тренера, його здатність володіти собою у важких ситуаціях, відіграє важливу роль у прояві моральних якостей спортсмена, навіть коли вони вже повністю сформовані. У багатьох випадках ставлення тренера задає тон, який сприяє або заважає позитивним або негативним проявам особистості спортсмена. Процес навчання слід розглядати не тільки, як засіб досягнення спортивних результатів, але і як процес формування особистості, в якому необ-хідно враховувати його індивідуальні і навіть національні характеристики.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10573
Appears in Collections:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності
Чоботько Маргарита Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf559,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.