Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10597
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевяков, О.В. | - |
dc.contributor.author | Бурлакова, І.А. | - |
dc.contributor.author | Кондес, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T14:22:45Z | - |
dc.date.available | 2023-02-07T14:22:45Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Шевяков О.В. Професійні здоров’язберігаючі компетентності майбутнього фахівця / О.В. Шевяков, І.А. Бурлакова, Т.В. Кондес // Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 11 трав. 2022 р.). ‘– Дніпро: ДДУВС, 2022. – С. 16-19 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10597 | - |
dc.description.abstract | Професійні освітні програми, що передбачались кваліфікаційним підходом, як правило, пов’язувалися з об’єктами праці, співвідносилися з їх характеристиками і не свідчили про можливості, знання і готовність оптимально пов’язувати все перелічене з ефективністю життєдіяльності людини в різних контекстах. Компетентність розглядається стогодні як система навичок, властивих будь-якій людині, в ній поєднуються кваліфікація, соціальна поведінка, здатність працювати в складі певної групи, робочого колективу, вміння ризикувати, тобто кваліфікаційні характеристики, що доповнюються і вдосконалюють свій розвиток особистими, культурними і соціальними характеристиками індивіда. Особистісні характеристики компетентного фахівця дають йому можливість ефективного застосування власної кваліфікації, і в цілому формують його образ. В даний час випускники системи вищої професійної освіти під час вибору та планування результатів освіти увагу акцентують не на обсязі засвоєних знань і алгоритмах їх відтворення, а на компетенції, на здатності випускника до адаптації в професійному середовищі, готовності творчо вирішувати професійні та життєві проблеми, вмінні самостійно здобувати й оновлювати знання, застосовувати їх в ситуаціях, близьких до майбутньої професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | здоров'я | uk_UA |
dc.subject | охорона здоров'я | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | здоров'язберігаючі компетентності | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Професійні здоров’язберігаючі компетентності майбутнього фахівця | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Бурлакова І.А. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті Фізична культура в університетській освіті: інновації, досвід та перспективи розвитку в умовах сучасності Шевяков Олексій Володимирович |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 726,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.