Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12274
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галушко, Олена | - |
dc.contributor.author | Батмангліч, Камерон | - |
dc.contributor.author | Galushko, Olena | - |
dc.contributor.author | Batmanghlich, Cameron | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T14:50:59Z | - |
dc.date.available | 2024-02-13T14:50:59Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Галушко О. Модель змішаного навчання в сучасних умовах / О. Галушко, К. Батмангліч // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2023. - № 4 (125). – С. 245-251 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.31733/2078-3566-2023-4-245-251 | - |
dc.identifier.uri | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/12274 | - |
dc.description.abstract | Змішане навчання, поєднання традиційного очного навчання та онлайн-навчання, стає все більш популярним у сучасних освітніх умовах. Такий підхід забезпечує більш гнучкий та персоналізований досвід навчання, обслуговуючи різні стилі та темпи навчання. У нинішніх умовах, під впливом пандемії COVID-19 та війни, змішане навчання набуло ще більшої значущості, оскільки воно забезпечує спосіб продовження освіти, забезпечуючи при цьому безпеку та гнучкість. E статті розглядаються моделі змішаного навчання, які довели свою ефективність у забезпеченні безперервності освіти, адаптуючись до різноманітних викликів, таких як соціальне дистанціювання, дистанційне навчання та індивідуальні потреби студентів. Змішане навчання також сприяє розвитку цифрової грамотності та навичок саморегулювання навчання, які є важливими в сучасному технологічному світі. Blended learning, a combination of traditional face-to-face learning and online learning, is becoming increasingly popular in today’s educational environment. This approach provides a more flexible and personalized learning experience, catering to different learning styles and paces. In the current environment, under the influence of the COVID-19 pandemic and war, blended learning has become even more important, as it provides a way to continue education while ensuring safety and flexibility. The article examines blended learning models that have proven effective in providing continuity of education by adapting to a variety of challenges, such as social distancing, distance learning, and individual student needs. Blended learning also promotes digital literacy and self-regulated learning skills that are essential in today’s technological world. Each of the blended learning models offers educators unique opportunities to create dynamic and engaging learning environments that take advantage of both traditional and online learning resources. They can promote active learning, collaboration, and individualized instruction, ultimately improving the overall learning experience for students. Educators are constantly exploring innovative ways to integrate technology and traditional learning methods to create seamless and effective blended learning. As technology continues to advance, it is likely that blended learning will become an even more integral part of the educational environment. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДДУВС | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | технологічний прогрес | uk_UA |
dc.subject | очне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн навчання | uk_UA |
dc.subject | освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | трансформація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | technological progress | uk_UA |
dc.subject | face-to-face learning | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.subject | educational trajectory | uk_UA |
dc.subject | transformation of higher education | uk_UA |
dc.title | Модель змішаного навчання в сучасних умовах | uk_UA |
dc.title.alternative | Model of blended learning in modern conditions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 4 (125) Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37.pdf | 246,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.