Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯшин, Д. О.-
dc.contributor.authorХамініч, С. Ю.-
dc.date.accessioned2024-10-14T13:12:04Z-
dc.date.available2024-10-14T13:12:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯшин Д. О. Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки / Д.О. Яшин, С. Ю. Хамініч // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 бер. 2024 р.) ; у 2-х ч. Дніпро: ДДУВС, 2024. Ч. ІІ. – С.286-289.uk_UA
dc.identifier.urihttp:// doi.org /10.31733/15-03-2024/2/286-289-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетинuk_UA
dc.subjectекономічна стійкість країниuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleРоль маркетингу в забезпеченні національної безпекиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти Ч.2
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127.pdf906,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.