Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
Title: Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки
Authors: Яшин, Д. О.
Хамініч, С. Ю.
Citation: Яшин Д. О. Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки / Д.О. Яшин, С. Ю. Хамініч // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 бер. 2024 р.) ; у 2-х ч. Дніпро: ДДУВС, 2024. Ч. ІІ. – С.286-289.
Issue Date: 2024
Publisher: ДДУВС
Keywords: маркетин
економічна стійкість країни
національна безпека
маркетингові стратегії
URI: http:// doi.org /10.31733/15-03-2024/2/286-289
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
Appears in Collections:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти Ч.2
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
127.pdf906,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.