Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогрібна, Альона-
dc.contributor.authorСлепченко, Катерина-
dc.date.accessioned2024-11-05T10:09:00Z-
dc.date.available2024-11-05T10:09:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПогрібна А. Вплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярів / А. Погрібна, К. Слепченко // Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 4 жовт. 2023 р. - Дніпро : Дніпроп. держ. університет внутрішніх справ, 2023. – С.72-75.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectвплив реклами на людинуuk_UA
dc.subjectпсихологічний бар’єрuk_UA
dc.subjectпсихологічні властивості рекламиuk_UA
dc.subjectемоційні реакції молодших школярівuk_UA
dc.titleВплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп
Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf601,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.