Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730
Title: Вплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярів
Authors: Погрібна, Альона
Слепченко, Катерина
Citation: Погрібна А. Вплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярів / А. Погрібна, К. Слепченко // Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 4 жовт. 2023 р. - Дніпро : Дніпроп. держ. університет внутрішніх справ, 2023. – С.72-75.
Issue Date: 2023
Publisher: ДДУВС
Keywords: вплив реклами на людину
психологічний бар’єр
психологічні властивості реклами
емоційні реакції молодших школярів
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730
Appears in Collections:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп
Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf601,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.