Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХамініч, Світлана-
dc.contributor.authorЯшин, Денис-
dc.date.accessioned2024-11-20T09:10:05Z-
dc.date.available2024-11-20T09:10:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХамініч С. Формування маркетингових стратегій на засадах інновацій / С. Хамініч, Д. Яшин // Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 24 листопада 2023 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2024. – С. 207-211uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегїїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectінноваційні маркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleФормування маркетингових стратегій на засадах інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна
Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf412,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.