Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960
Title: Формування маркетингових стратегій на засадах інновацій
Authors: Хамініч, Світлана
Яшин, Денис
Citation: Хамініч С. Формування маркетингових стратегій на засадах інновацій / С. Хамініч, Д. Яшин // Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 24 листопада 2023 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2024. – С. 207-211
Issue Date: 2023
Publisher: ДДУВС
Keywords: інновації
маркетингові стратегїї
штучний інтелект
цифрова трансформація
інноваційні маркетингові стратегії
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960
Appears in Collections:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна
Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf412,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.