Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15888| Назва: | Juvenile police mediator as a way to prevent bullying in school educational institutions |
| Інші назви: | Ювенальний поліцейський-медіатор як спосіб профілактики булінгу в шкільних закладах освіти |
| Автори: | Opatskyi, Roman Опацький, Роман |
| Бібліографічний опис: | Opatskyi R. Juvenile police mediator as a way to prevent bullying in school educational institutions / R. Opatskyi // Philosophy, Economics and Law Review. - 2024. - Volume 4, no. 1. – С.157-162 |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | ДДУВС |
| Ключові слова: | mediation juvenile prevention police mediator bullying prevention медіація ювенальна превенція поліцейський-медіатор булінг профілактика |
| Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to solving the problem of bullying prevention in schools through the use of juvenile police mediation. It has been found that in the conditions of war, children are subjected to psychological pressure and stress, psychological stress as a result of direct experience or observation of war events, shooting, bombing, destruction of their homes, change of residence, etc. All this complicates the standard mechanisms of prevention and regulation of bullying in schools and contributes to the increase of cases of bullying. It is also determined that bullying in an educational institution leads to significant social and psychological consequences for all parties to this process: the offender (bully), the victim (victim), observers. Problems were identified, according to which there is currently no mechanism for overcoming the negative consequences that the participants (offender and victim) receive as a result of bullying. It has been established that the victim, as well as the perpetrator, witnessing bullying can have a negative impact on mental and emotional health, causing stress, anxiety and even leading to serious consequences such as depression or suicidal thoughts. The consequences of bullying can go far beyond the boundaries of the educational institution and affect the immediate environment of the child, his future life. The implementation of such a tool as mediation in the activities of juvenile police officers is proposed, the main idea of which is to give the participants of the conflict an opportunity to meet and try to find a compromise, resolve the situation and settle the conflict through dialogue and cooperation, after solving the offense in the legal field. It was determined that the police mediator can also be an active link in creating a system of encouraging compliance with the rules and creating positive mechanisms for controlling the situation at school, aimed at preventing conflicts. Статтю присвячено вирішенню проблематики профілактики булінгу в шкільних закладах освіти шляхом застосування ювенальними поліцейськими медіації. З’ясовано, що в умовах війни діти зазнають психологічний тиск та стрес, психологічне напруження внаслідок безпосереднього досвіду чи спостереження воєнних подій, стрільби, бомбардувань, руйнування своїх домівок чи зміни місця проживання. Все це ускладнює стандартні механізми профілактики та врегулювання булінгу в школах та сприяє посиленню його випадків. Також визначено, що булінг (цькування) в закладі освіти призводить до значних соціальних і психологічних наслідків для всіх сторін цього процесу: кривдника (булера), потерпілого (жертви), спостерігачів. Виявлено проблеми, згідно з якими на сьогодні відсутній механізм подолання негативних наслідків, які отримують учасники (кривдник та потерпіла особа) внаслідок вчинення булінгу. Установлено, що потерпіла особа, а також кривдник, свідки вже вчиненого булінгу можуть в подальшому отримувати негативний вплив на психічне та емоційне здоров’я – стрес, тривогу, депресія чи суїцидальні думки. Наслідки булінгу можуть виходити далеко за межі закладу освіти та впливати на найближче оточення дитини та на її майбутнє життя. Запропоновано впровадження в діяльність ювенальних поліцейських такого інструменту як медіації, основна ідея якої полягає в тому, щоб дати можливість учасникам конфлікту зустрітися та спробувати знайти компроміс, вирішити ситуацію та врегулювати конфлікт шляхом діалогу та співпраці, проте після вирішення правопорушення в правовому полі. Визначено, що поліцейський-медіатор також може бути активною ланкою у створенні системи заохочення дотримання правил та створення позитивних механізмів контролю за ситуацією в школі, спрямованих на попередження конфліктів |
| metadata.dc.description.sponsorship: | , , , |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http:// doi.org /10.31733/2786-491X-2024-1-157-162 https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15888 |
| Розташовується у зібраннях: | Philosophy, Economics and Law Review. - 2024. - Volume 4, no. 1. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті Опацький Роман Миколайович |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 7.pdf | 1,07 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
