Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3209
Title: Системний підхід до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю
Other Titles: System approach to study of terminology in the prevention of foreign language in higher educational staff of non-philological profile
Authors: Давидова, Н.В.
Davydova, N.V.
Citation: Давидова Н.В. Системний підхід до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю / Н.В. Давидова // Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовтня 2018 року). – Дніпро, 2018. – С. 47-53
Issue Date: 2018
Publisher: ДДУВС
Keywords: системний підхід
постулат
термін
лексика
компетентність
system approach
peculiarities
terminology
postulates
methods
Abstract: У статті надається увага аналізу особливостей системного підходу до вивчення термінології при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю. Розглянуто теоретичні постулати та практичні можливості системного підходу, сучасні методики викладання, надані рекомендації що до опанування деяких прийомів навчання термінологічній лексиці.
This article is devoted to the system approach peculiarities in terminology study. Theoretical postulates and system approach practical possibilities, modern foreign languages teaching methods are under consideration.
URI: http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3209
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю
Давидова Н.В.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf253,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.