Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDekusar, G.-
dc.contributor.authorDyshkant, O.-
dc.contributor.authorDehtyar, V.-
dc.contributor.authorДекусар, Г.Г.-
dc.contributor.authorДишкант, О.Р.-
dc.contributor.authorДегтяр, В.А.-
dc.date.accessioned2020-02-03T13:50:06Z-
dc.date.available2020-02-03T13:50:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationDekusar G. Use of information technologies as a means of increasing motivation when learning foreign language in non-linguistic higher education institutions / G. Dekusar, O. Dyshkant, V. Dehtyar // Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1 (102). – P. 302-306uk_UA
dc.identifier.otherUDC 372.881.1-
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/3959-
dc.descriptionDifferent approaches of domestic and foreign scholars to define the concept of "motivation" are considered, ways of increasing the motivation of students of non-linguistic higher education institutions and topical issues of using information technologies in the study of a foreign language are singled out. Specific examples of information technologies for teaching English in non-linguistic higher education institutions that are already successfully applied in practice are presented, their advantages are analyzed and the need for a comprehensive approach to their use is emphasized. The purpose of the article is to substantiate the feasibility of information technologies introduction in the process of teaching a foreign language by significantly increasing the motivation of higher education applicants.uk_UA
dc.description.abstractОсвітні реформи, які проводяться в нашій країні, поряд із розробкою нових освітніх стандартів, зумовили необхідність зміни методики викладання іноземної мови в університетах. Підвищення мотивації студентів, підвищення інформаційної спроможності навчального процесу, застосування та активізація сучасних методів навчання, а також використання нових навчальних посібників та технологій – основні завдання, які стоять сьогодні перед вищим навчальним закладом. У статті розглянуто різні підходи вітчизняних та іноземних науковців щодо визначення концепції «мотивації», визначено шляхи підвищення мотивації студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів та окреслено ключові проблеми використання інформаційних технологій при вивченні іноземної мови студентами. У роботі представлено конкретні приклади успішного використання комп’ютерних технологій при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю, проаналізовано їх переваги та акцентовано увагу на необхідність комплексного підходу щодо їх використання. Наведено приклади інформаційних технологій, які можна ефективно використовувати при викладанні іноземної мови у вищих навчальних закладах: платформа MOODLE, електронні підручники та словники, дистанційні електронні курси, мультимедійні презентації, навчальні комп’ютерні програми, тощо. У статті підкреслюється можливість поєднання новітніх та традиційних технологій викладання іноземної мови. Метою статті є доведення доцільності запровадження інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови, що призводить до суттєвого підвищення мотивації у здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмультимедійна презентаціяuk_UA
dc.subjectелектронний підручникuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectmultimedia presentationuk_UA
dc.subjecte-textbookuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleUse of information technologies as a means of increasing motivation when learning foreign language in non-linguistic higher education institutionsuk_UA
dc.title.alternativeВикористання інформаційних технологій як засіб підвищення мотивації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах нефілологічного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Scientific Bulletin of the Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs. - 2019. - Special Issue № 1
Декусар Ганна Геннадіївна
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf351,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.