Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4567
Назва: Сучасні підходи до діагностики якості освіти
Автори: Маркіна, Л.Л.
Бібліографічний опис: Маркіна Л.Л. Сучасні підходи до діагностики якості освіти / Л.Л. Маркіна // Соціально-гуманітарні виміри правової держави: еволюційна парадигма: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 28 берез. 2019 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2019. – С. 205-207
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: освіта
якість освіти
квалітологія
теорія якості
теорія управління якістю
кваліметрія
метрологія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/4567
Розташовується у зібраннях:Маркіна Л.Л.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп
Соціально-гуманітарні виміри правової держави: еволюційна парадигма

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf179,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.