Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5720
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Л.М. | - |
dc.contributor.author | Derkach, L.M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T11:41:30Z | - |
dc.date.available | 2021-01-13T11:41:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Деркач Л.М. Ukraine’s integration into global and european educational space: problems, challenges and perspectives / Л.М. Деркач // Міжнародний науковий вісник.- Ужгород, 2017. - Вип. 3 (16). - С. 39-49 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 37.015 | - |
dc.identifier.uri | http://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/5720 | - |
dc.description | The growing influence of the Bologna Process on Higher Education of Ukraine has raised concerns about its advancements and failures on the way of integration into global and European educational space. The aim of the given paper is to outline and analyze the steps, processes and measures which influenced the implementation of the Bologna model in Ukraine as viewed by native and foreign scholars. With presenting and analyzing the necessary measures, laws and perspectives of changes we try to show the difficulties and problems which the country perhaps has to overcome. | uk_UA |
dc.description.abstract | Зростаючий вплив Болонського процессу на вищу освіту України викликав зацікавленість з приводу його досягнень та недоліків на шляху інтеграції в світовий та Європейський освітній простір. Метою статті є визначення та аналіз етапів, процесів та заходів, які вплинули на реалізацію Болонської моделі в країні з погляду вітчизняних та зарубіжних вчених. З поданням та аналізом необхідних заходів, законів та перспективних змін, ми намагаємося показати труднощі та проблеми, які можливо подолати. | uk_UA |
dc.language.iso | en_US | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Ужгородський національний університет» | uk_UA |
dc.subject | вища освіта України | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.subject | експертна оцінка вітчизняних та зарубіжних вчених | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk_UA |
dc.subject | досягнення | uk_UA |
dc.subject | недоліки | uk_UA |
dc.subject | виклики | uk_UA |
dc.subject | перспективи | uk_UA |
dc.subject | higher education of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | Bologna Processes | uk_UA |
dc.subject | domestic and foreign expertise | uk_UA |
dc.subject | modernization | uk_UA |
dc.subject | advancements | uk_UA |
dc.subject | drawbacks | uk_UA |
dc.subject | challenges | uk_UA |
dc.subject | prospects | uk_UA |
dc.title | Ukraine’s integration into global and european educational space: problems, challenges and perspectives | uk_UA |
dc.title.alternative | Інтеграція України в глобальну і європейську освітний простор: проблеми, виклики і перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті НАУКОВІ СТАТТІ пп |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
139695-298893-1-SM.pdf | 525,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.