Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКубецька, О.М.-
dc.contributor.authorОстапенко Т.М.-
dc.date.accessioned2021-03-21T20:24:00Z-
dc.date.available2021-03-21T20:24:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКубецька О.М. Багаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший план / О.М. Кубецька, Т.М. Остапенко // Протидія економічній злочинності: теоретичний, методичний та практичний аспект : матеріали всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 04 грудня 2020 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2020. – С.76-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/6031-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectмережевий маркетингuk_UA
dc.subjectспосіб роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectфінансова пірамідаuk_UA
dc.titleБагаторівневий маркетинг: шахрайство чи хороший планuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кубецька О.М.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Протидія економічній злочинності: теоретичний, методичний та практичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf561,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.