Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородулькіна, Т.О.-
dc.contributor.authorМежинська, Г.В.-
dc.date.accessioned2021-12-24T14:38:01Z-
dc.date.available2021-12-24T14:38:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБородулькіна Т.О. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі / Т.О. Бородулькіна, Г.В. Межинська // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип.15. – С.18-32.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 159.9.072-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343-
dc.description.abstractУ статті наводяться основні результати дослідження представленості емоційних станів людини в зовнішній українській рекламі, яку ми розглядаємо елементом життєвого простору людини і міста.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.subjectзовнішня рекламаuk_UA
dc.subjectобразний канал рекламиuk_UA
dc.subjectобраз людиниuk_UA
dc.subjectемоційні станиuk_UA
dc.subjectжиттєвий простір людини і містаuk_UA
dc.subjectпсихосемантичний простірuk_UA
dc.titleПредставленість емоційних станів людини в зовнішній рекламіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_Бородулькина_Межинская.pdf312,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.