Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
 | 2022 | Метафоричні асоціативні карти в роботі з дитячою травмою | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2022 | Дослідження ефективності групового онлайн курсу з подолання стресів АБСР: підготовчий етап | Хундхаммер, Т.; Боковець, А.; Бородулькіна, Т.; Бондаревич, І. |
 | 2022 | Організація та методичне забезпечення дослідження ефективності групового онлайн курсу з подолання стресів АБСР. | Бондаревич, І.; Бородулькіна, Т. |
 | 2022 | Духовне «Я» як основа успішної професійної діяльності медіатора | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2021 | Актуалізація екзистенціальних смислів та самосвідомості як форма психологічної інтервенції в консультативній практиці психолога | Бородулькіна, Т. |
 | 2020 | Вальдорфська педагогіка: психологічний вимір | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2018 | Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2013 | Психосемантичний аналіз ставлення до служіння у майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2012 | Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2017 | Психосемантический анализ отношения к служению у будущих психологов | Бородулькіна, Т.А. |
 | 2014 | Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі | Бородулькіна, Т.О.; Межинська, Г.В. |
 | 2016 | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в психологической работе с детьми | Бородулькина, Т.А. |
 | 2015 | Вальдорфська педагогіка як здоров’язберігаюча та оздоровча освітня система | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2018 | Авторские метафорические ассоциативные карты «Руки» в психологической практике | Бородулькина, Т.А. |
 | 2012 | Метафора в процесі професійної підготовки майбутніх психологів | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2019 | Запорізький вальдорфський експеримент: досвід і перспективи | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2019 | Эмпирическое исследование психосемантики детского рисунка: вальдорфский эксперимент | Бородулькина, Т.А.; Borodulkina, T.O. |
 | 2015 | Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку | Бородулькіна, Т.А.; Мордвинцева, М.В. |
 | 2017 | Розвивальний аспект викладання навчального курсу «Вступ до спеціальності: психологія» | Бородулькіна, Т.О. |
 | 2014 | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин | Бородулькина, Т.А. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24