Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7448
Title: Оцінка стійкості розвитку професійної відповідальності у студентів коледжу
Authors: Шевченко, Н.Ф.
Крошка, Н.П.
Citation: Шевченко Н.Ф. Оцінка стійкості розвитку професійної відповідальності у студентів коледжу / Н.Ф. Шевченко, Н.П. Крошка // Journal of Psychology Research. - 2020. - Vol. 36. - P. 110-118
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Keywords: професійна відповідальність
ракетно-космічна галузь
соціально відповідальна поведінка
вольові якості
локус контролю
почуття совісності
саморегуляція поведінки
Abstract: Статтю присвячено оцінці стійкості професійної відповідальності, набутої в результаті впровадження психолого-педагогічної програми з її розвитку у студентів коледжу ракетно-космічного машинобудування. Отримані дані довели, що структурні компоненти професійної відповідальності піддаються розвивальному впливу за умови впровадження запропонованої програми; розвиток цих структурних компонентів впливає на зростання загального рівня професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі. Підтверджено робочу гіпотезу, відповідно до положень якої розвиток професійної відповідальності майбутніх фахівців ракетно-космічної галузі визначається комплексом взаємопов’язаних психологічних умов, а її функціонування буде більш успішним шляхом реалізації розвивальної програми цілеспрямованої актуалізації визначених психологічних умов у процесі професійної підготовки. Дослідження підтвердило стійкість результатів через рік після впровадження програми з розвитку професійної відповідальності у студентів коледжу ракетно-космічного машинобудування.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7448
Appears in Collections:Бондаренко Н. П.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
110.pdf639,13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.