Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8191
Title: Significance, structure and innovation in police education in the Slovak Republic and in the Republic of Poland
Other Titles: Значення, структура та інновації в освіті поліцейських у Словацькій Республіці та в Республіці Польщі
Authors: Králik, J.
Králiková, K.
Surma, L.
Кралік, Й.
Кралікова, К.
Сурма, Л.
Citation: Králik J. Significance, structure and innovation in police education in the Slovak Republic and in the Republic of Poland / J. Králik, K. Králiková, L. Surma // Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1 (1). – С. 146-159
Issue Date: 2021
Publisher: ДДУВС
Keywords: effectiveness of education
police education
educational innovations
Slovak Republic
Republic of Poland
police
legislation
police force
security
police academy
Ministry of Internal Affairs
ефективність освіти
поліцейська освіта
освітні інновації
Словацька Республіка
Республіка Польща
законодавство
поліція
безпека
поліцейська академія
Міністерство внутрішніх справ
Series/Report no.: DOI:10.31733/2078-3566-2020-5-146-159;
Abstract: The authors presents the current structure of police training in the Slovak Republic and Republic of Poland. Its aim is to refute or confirm the hypothesis: «Police education in the Slovak Republic needs to be innovated with regard to the effectiveness of education in this sector». The authors expands knowledge about the structure of police education in the councils of the Ministry of Internal Affairs of the Slovak Republic and in the Republic of Poland. It focuses on the essence of content and importance of the focus of institutions that participate in the selection, preparation and creation of personnel for police positions at the Ministry of Internal Affairs of the Slovak Republic and evaluates the latest changes in recent years in education and training in the Slovak Republic. Police personnel related to point with the need for rapid replenishment of stocks and at the same time evaluates the current possibilities of professional education of police officers and their career growth within the Ministry of Internal Affairs of the Slovak Republic. The article also presents the tasks of police work in Poland, the structure of police education, the requirements for this profession and describes the problems in the police personnel system.
Description: У статті представлена сучасна структура підготовки поліцейських у Словацькій Республіці та Республіці Польща. ЇЇ мета полягає в спростуванні або підтвердженні гіпотези: «Поліцейська освіта в Словацькій Республіці повинна бути вдосконалена з урахуванням ефективності освіти в цьому секторі». Стаття розширює знання про структуру поліцейської освіти у радах Міністерства внутрішніх справ Словацької Республіки та Республіки Польща. Автори зосереджуються на сутності змісту та важливості уваги установ, які беруть участь у відборі, підготовці та створенні персоналу на посади міліції в Міністерстві внутрішніх справ Словацької Республіки, та оцінюють останні зміни в освіті та навчанні за останні роки у Словацькій Республіці. Автори оцінюють сучасні можливості професійної освіти поліцейських та їх карʼєрне зростання в Міністерстві внутрішніх справ Словацької Республіки. Автори наголошують, що співробітники поліції також проходять освітню діяльність приватно, навчаючись у вітчизняних вищих навчальних закладах. Автори зауважують, що люди активно залучаються до процесу самоосвіти. Це вони роблять, головним чином, завдяки досягненню кращої робочої позиції, збільшенню фінансової винагороди або для забезпечення подальшого просування в карʼєрі. Складною реальністю в Словацькій Республіці та Республіці Польща в останні десятиліття є неприваблива зайнятість у роботі поліції. Щороку держави прагнуть зробити місію поліцейського більш привабливою в очах молодого покоління різними формами та способами. Серед таких кроків автори пропонують запровадити в Словацькій Республіці звання курсанта державної служби. В основному, це передбачає вербування громадян Словацької Республіки після досягнення 18 років. Ідея полягає в тому, щоб «зловити» нових випускників після закінчення середньої школи і одночасно подолати часовий період досягнення віку можливого вступу до лав «справжніх» поліцейських, – 21 рік. У цей період курсант може пройти базову поліцейську підготовку в навчальних закладах. Такий крок держави можна підсилити заявою Дж. Коменського: «Мета виховання та мудрості полягає в тому, щоб людина бачила чіткий життєвий шлях, ретельно йшла, памʼятала минуле, знала сьогодення та передбачала майбутнє». За короткий час курсантської державної служби в Словацькій Республіці вже якісно підготовлений професійний персонал. Автори стверджують, що такий професійно підготовлений кадровий субстрат сприяє підвищенню довіри до поліції. Стаття також представляє завдання поліцейської роботи в Польщі, структуру поліцейської освіти, вимоги до цієї професії та описує проблеми в кадровій системі поліції.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/8191
Appears in Collections:Philosophy, Economics and Law Review. - 2021. - Volume 1 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf1,04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.