Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9092
Назва: Curricular analysis and student engagement as an indicator of the efficiency of the physical education system in university
Інші назви: Аналіз навчальної програми та залучення студентів як показник ефективності системи фізичного виховання в університеті
Автори: Kosheleva, O.
Skrypchenko, I.
Singh, R.M.
Porohnyavyi, A.
Schastlyvets, V.
Lastovkin, V.
Кошелева, О.
Скрипченко, І.
Сінгх, Р.М.
Порохнявий, А.
Счастливець, В.
Ластовкін, В.
Бібліографічний опис: Kosheleva O. Curricular analysis and student engagement as an indicator of the efficiency of the physical education system in university / O. Kosheleva, I. Skrypchenko, R.M. Singh, A. Porohnyavyi, V. Schastlyvets, V. Lastovkin // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. – Спец. вип. № 2 (115). – С. 415-427
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: організаційно-методичні умови
система фізичного виховання
фізичний стан
organizational and methodological conditions
system of physical education
physical condition
Серія/номер: DOI: 10.31733/2078-3566-2021-6-415-427;
Короткий огляд (реферат): Досліджено динаміку показників фізичного стану студентів в залежності від особливостей побудови системи фізичного виховання у закладі вищої освіти. Метою дослідження було визначення особливостей впливу організаційно-методичних умов побудови системи фізичного виховання у закладі вищої освіти на показники фізичного стану студентів. Дослідження проводилися на базі закладів вищої освіти міста Дніпра – Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (ДНУ ім. Олеся Гончара), Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (ДДУВС). У дослідженні взяли участь 120 студентів основного навчального відділення. Визначення фізичного стану студентів здійснювалася в динаміці навчання з першого по четвертий курси за показниками фізичного розвитку, фізичної підготовленості та соматичного здоров’я. Досліджувались показники довжини і маси тіла, життєвої ємності легенів (ЖЄЛ), динамометрії кисті, ЧСС і АТ; відповідність маси довжині тіла визначалась за допомогою індексу маси тіла (ІМТ). Для визначення фізичної підготовленості використовувались тести: біг 100, біг 3000 м (юнаки), 2000 м (дівчата), підтягування на перекладині (юнаки), згинання та розгинання рук в упорі лежачи (дівчата), човниковий біг 4×9 м, нахил вперед із положення сидячи. Соматичне здоров’я студентів досліджувалось за методикою Г. Апанасенка. Статистичний аналіз охоплював визначення середнього, середньоквадратичного відхилення, коефіцієнту варіації, помилки вибіркової середньої (помилки репрезентативності), достовірності відмінностей середніх значень (t-критерій Стьюдента). Отримані результати свідчать, що організаційно-методичні умови побудови системи фізичного виховання студентів в ЗВО відрізняються за тривалістю вивчення дисципліни «Фізичне виховання» по курсам, кількості навчальних годин, відведених на її вивчення, видів спорту та фізкультурно-оздоровчих систем, представлених в програмах, організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи зі студентами в позанавчальний час. Дослідження фізичного стану студенів свідчать, що на першому курсі не спостерігалось достовірної різниці в показниках фізичного стану студентів. З першого по четвертий курси у студентів ДНУ ім. Олеся Гончара відбулося достовірне покращення показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та соматичного здоровʼя. Показники фізичного стану студентів ДДУВС не зазнали достовірних змін протягом навчання. В підсумку спостерігається залежність показників фізичного стану студентів від особливостей побудови системи фізичного виховання в закладах вищої освіти, що дозволяє визначити умови її удосконалення.
Опис: This article examines the dynamics of physical condition indicators among students depending on the peculiarities of building a system of physical education in higher education. The aim of the study was to determine the characteristics of the impact of organizational and methodological conditions for building a system of physical education in higher education on the physical condition of students. The research was conducted on the higher education institutions in the city of Dnipro – Oles Honchar Dnipro National University (OHDNU), Dnipropetrovsk State University of Internal Affairs (DDUVS). The study involved 120 students of the main department. The physical condition of the students was determined by analyzing the dynamics of learning from the first to the fourth years. The indicators included physical development, physical fitness and physical health. The results showed that the organizational and methodological conditions for building a system of physical education among students in free economic education differ in the duration of the discipline «Physical Education», the number of hours devoted to its study, sports and physical culture and health systems presented in the programs, organization of physical culture and health and sports work with students in extracurricular activities. Studying the physical condition of the students’ show that in the first year there was no significant difference in the physical condition of the students. From the first to the fourth year, the students of OHDNU significantly improved their indicators of physical development, physical fitness and physical health. Indicators of physical condition of DDUVS students did not exhibit significant changes during their studies. There was a dependence of indicators of physical condition of students on the peculiarities of the construction of the system of physical education in higher education institutions, which allowed to determine the conditions of its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9092
Розташовується у зібраннях:Ластовкін Владислав Анатолійович
Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - Спеціальний випуск № 2 (115). До 30-річчя Незалежності України та 25-річчя Конституції України
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сфп
Порохнявий Андрій Вікторович
Скрипченко І.Т.
Счастливець В.І.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf1,02 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.